.

Beantwoord

ingaan internetbundel

  • 15 December 2013
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

Badge
ik heb net een "smartphone" besteld en meteen mijn abbo aangepast en heel vrolijk verteld deze dat het januari 2014 ingaat.
nu kijk ik nog maals en staat dat ik wel een tegoed heb 😕
mijn vraag klinkt heel ontwetend maar heb ik nu een tegoed of niet?
bedankt alvast voor de antwoorden!!
icon

Beste antwoord door Kim 16 December 2013, 16:41

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Er gelden echt een hoop regels bij het veranderen van een abbo.
  • Min/sms aanpassen: Gaat de volgende maand in.
  • Databundel aanpassen, terwijl je nog geen databundel hebt: Gaat gelijk in, maar na ratio berekend! Halvewege de maand wijzigen geeft je de helft van de bundel voor de helft van de prijs voor de maand waarin het gewijzigd is. De volgende maand krijg je de hele bundel.
  • Databundel aanpassen, terwijl je al een databundel hebt: Gaat gelijk in.
  • 4G-bundel terwijl je 3G al hebt: Gaat gelijk in. Halvewege de maand wijzigen geeft je voor die helft van de maand de bundel voor de helft van de prijs voor de maand waarin het gewijzigd is. De volgende maand krijg je de hele bundel.
  • 4G naar 3G: Gaat de volgende maand in.
  • SMS-bundel: Gaat de volgende maand in.
Dus als je geen databundel had en je hebt je abonnement gewijzigd naar een abonnement met databundel, dan heb jij nu een databundel!
Badge +6
ik heb net een "smartphone" besteld en meteen mijn abbo aangepast en heel vrolijk verteld deze dat het januari 2014 ingaat.
nu kijk ik nog maals en staat dat ik wel een tegoed heb 😕
mijn vraag klinkt heel ontwetend maar heb ik nu een tegoed of niet?
bedankt alvast voor de antwoorden!!


Hoi gerritjan,

Omdat je nog geen databundel had, is je databundel inderdaad, zoals Groentjuh al aangaf, meteen ingegaan, maar naar rato. Per 1-1 krijg je de volledige 200 MB.
Wanneer je al een internetbundel zou hebben gehad en deze zou hebben aangepast, zou deze wijziging pas per 1-1 zijn ingegaan.

Overigens, nog als aanvulling op het antwoord van Groentjuh: 4G wordt vanaf half februari beschikbaar voor al onze klanten, mocht je daarin geïnteresseerd zijn 🙂.

Reageer