.

Beantwoord

Ik wil internetten op mijn tablet. Hoe kan ik dit het beste doen?

  • 23 January 2017
  • 2 reacties
  • 937 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb een abo van 200 minuten en dat is voldoende,
maar ik wil af en toe ook internetten maar dan op mijn tablet.
Hoe moet het dan ?
:?
icon

Beste antwoord door Samantha 23 January 2017, 15:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Napoleon,

je kunt voor die keren een bundel gebruiken. Die kun je aanzetten via Mijn simyo of via de app. Dan doe je je simkaart in je tablet en zet je intrenet aan op MIjn simyo netwerk internet in Nederland.
Daarna internet op tablet aan en als het goed is kan je dan internetten op je tablet.

Groet Paul.
Badge +7
Hoi Napoleon17,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat leuk dat je wilt gaan internetten op je tablet! Je kunt sowieso internetten op je tablet via de wifi. Hiervoor heb je geen simkaart nodig. Wil je je tablet ook gaan gebruiken als je niet verbonden bent met de wifi? Dan heb je wel een simkaart nodig. Gelukkig zijn er meerdere dingen die je kunt doen.

Zo kun je bijvoorbeeld de oplossing van PaulH opvolgen. Je past je abonnement aan, zodat je ook een internetbundel hebt. Het voordeel hiervan is dat je dan gebruik kunt maken van dezelfde aansluiting. Het grote nadeel hiervan is dat je je telefoon niet kunt gebruiken op het moment dat je simkaart in je tablet zit. Het is helaas ook niet mogelijk om een tweede simkaart voor hetzelfde nummer te bestellen. Ook moet je even goed opletten dat je geen internet verbruikt op het moment dat je simkaart in je telefoon zit.

Wat je ook kunt doen, is een Prepaid bestellen via onze website. Je krijgt dan een tweede aansluiting met een ander nummer en een andere simkaart. Deze simkaart kun je dan gebruiken voor je tablet. Met je beltegoed kun je dan een internetbundel kopen. Deze internetbundels zijn ook een maand geldig. Meer informatie over onze Prepaid internetbundels kun je vinden op onze website.

Zit hier een goede oplossing voor je tussen?

Groetjes,
Samantha

@PaulH, Heel erg bedankt voor je tip! 😃

Reageer