.

Beantwoord

Ik krijg een onjuiste sms dat mijn internetbundel op is. Wat kan ik hieraan doen?

  • 1 June 2017
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Badge
Beste,
Sinds enkele maanden ontvang ik op de dag dat mijn nieuwe bundel ingaat een SMS dat mijn internetbundel op zou zijn. Controle via de simyo app leert me dat dit onmogelijk is. Tot op heden nog nimmer over bundel heen gegaan. Hoe kan dit? Graag ontvang ik voor dit probleem een oplossing.

Met vriendelijke groet,
Elsbeth
icon

Beste antwoord door Caspar 6 June 2017, 13:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Beste Elsbeth, ik sluit me aan bij jouw vraag. Zojuist namens mijn vrouw (ook Simyo gebruiker) gemeld (forumvraag) dat ze vandaag sms bericht ontvangt dat 80% van internetbundel is gebruikt. Lijkt mij onmogelijk. Wel opvallen dat in haar geval ze nu 1 maand de internetbundel heeft, en dat ze vandaag ook via mobiel dataverkeer in Slovenië hiervan gebruik maakt.

Mvg, Hans
Ik heb het geregistreerde verbruik gezien op 1 juni: 3x is inderdaad rond de 50MB verbruikt in Slovenie. Dit kunnen we ons niet voorstellen. Bij binnenkomst in Slovenie moet iets zijn misgegaan.Het bericht van 80% zou overigens dan wel kloppen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Eagrooters,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je telkens verkeerde waarschuwing sms'jes ontvangt aan het begin van de maand. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je eigenlijk nooit je bundel opmaakt, dus de sms'jes lijken inderdaad niet te kloppen.

Kan je eens een screenshot van het sms'je plaatsen? Belangrijk daarbij is de inhoud van het sms'je en het tijdstip wanneer het sms'je binnen is gekomen. Dan kan ik het namelijk doorzetten naar onze technische afdeling. Zij zullen het probleem dan voor je oplossen!

@oostenjm, Ook jij welkom op 't forum. Wat vervelend dat er zoveel MB op is gegaan in Slovenië. Ik zie bij de aansluiting welke aan je forum account is gekoppeld dat er nog flink wat MB's over zijn. Een sms'je dat je al op 80% van je bundel zit lijkt dus hier ook niet te kloppen. Of gaat het om een andere aansluiting? Zo ja, kan je dan het nummer via een privébericht sturen? Gaat het om dit nummer? Zou je dan ook een screenshot kunnen plaatsen van het sms'je?

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,
Caspar
Beste Casper, vandaag contact gehad met jullie helpdesk. Ook zij zijn verbaasd over de hoeveelheid data. En niet alleenmijn vrouw is het overkomen, maar mijzelf ook!. Het is nog niet duidelijk hoe dat ontstaan is.. Ik kreeg het advies om opnieuw te registreren per app waar het verbruik vandaan komt, om automatisch zoeken naar mobiele data uit te zetten als wifi wegvalt en als cadeautje extra data van Simyo voor deze maant! We gaan het zien en voor dit moment kan ik hier goed mee verder. Mvg,
Hans
Reputatie 5
Badge +9
Hoi oostenjm,

Goed van je dat je toch even contact hebt opgenomen met de klantenservice. Mooi dat je hiermee verder komt. Laat je het weten als je toch nog vragen hebt?

Groetjes,
Caspar

Reageer