.

Beantwoord

Ik kijk mijn mobiel internet niet aan, wat kan ik doen?

  • 2 June 2016
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Hallo, ik heb een prepaid abonnement en heb vandaag mijn internet aangezet 100 mb voor €4,-
In mijn Simyo staat nu dat ik deze maand 100 mb heb maar ik krijg het internet niet aan in de instellingen.
Dan geeft ie steeds de melding dat er 'iets' fout is gegaan.

Hoor graag een oplossing

Met vriendelijke groeten

Wibo van Dinteren
icon

Beste antwoord door Caspar 3 June 2016, 11:54

Bekijk originele reactie

4 reacties

Kijk mee in......

https://forum.simyo.nl/internet-62/krijg-mijn-mobiele-internet-niet-aan-34150
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Hermien84,

Wat vervelend dat je je internet niet aan de praat krijgt.

Ik zie dat je internet op Mijn Simyo uitstaat. Deze zul je moeten aanzetten. Of lukt dat juist niet? Gebruik dan eens een andere webbrowser of verwijder je cookies!

Ik hoor graag van je of het je is gelukt.

@Friesian bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Dag Caspar,

Bedankt voor de reactie. Klopt, het internet aanzetten bij Mijn Simyo lukt juist niet. Ik heb dit al op meerdere toestellen en webbrowsers geprobeerd, maar krijg steeds dezelfde melding, zie de bijgevoegde foto.
Zijn er nog meer mogelijkheden om deze optie aan te zetten?
Hopelijk kan je mij nogmaals verder helpen.

Alvast bedankt!
Hermien
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hermien84,

Wat jammer om te zien dat dit juist niet lukt 😞 Voor deze ene keer kan ik dit voor je in orde maken, maar ik wil toch liever dat je dit zelf kunt. Ook voor in de toekomst natuurlijk!

Heb je de cookies al eens verwijderd zoals Caspar heeft aangeraden? Als je niet precies weet hoe dit moet, dan vind je hier een uitleg. Dit wil vaak de oplossing zijn. Werkt het alsnog niet, geef dan een seintje. Dan zet ik de optie voor je aan en gaan we nakijken hoe we het in de toekomst anders voor je kunnen oplossen.

Groetjes,
Angela

Reageer