.

Beantwoord

Ik kan niet internetten, wat nu?

  • 4 August 2016
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Ik heb net MBs gekocht bij Simyo, maar 3G werkt niet. Ook in een andere iPhone, waar normaal gesproken 3G wel werkt, doet de simkaart het niet. Wat kan ik doen om het te verhelpen?
icon

Beste antwoord door Jihane 5 August 2016, 14:36

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Klaver2810,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van het internet! Ik zie dat jij de optie 'Internet op je mobiel' wel gewoon aan hebt staan op Mijn Simyo, dus je hoort dan te kunnen internetten. Ik heb jouw internetoptie voor je een reset gegeven. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk kun je dan het web op!

Mocht dat niet werken, wil ik je vragen om je internetinstellingen op je telefoon nog eens door te nemen. Dit kun je het beste doen met de Toestelhulp tool. Je klikt dan gewoon op jouw toestel en vervolgens op 'Internet'. Je wordt met visuele instructies door het proces geleid, totdat al jouw instellingen weer helemaal goed staan!

Als het dan nog steeds niet lukt, raad ik je aan om je simkaart in een andere telefoon te plaatsen en andersom. Zo komen we erachter waar het probleem zich bevindt!

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane

Reageer