.

Beantwoord

Ik kan ineens geen gebruik meer maken van WhatsApp. Hoe kan dit?

  • 1 December 2015
  • 5 reacties
  • 602 Bekeken

Sinds 1/2 november kan ik niet meer whatsapp"en.
Wat kan hier de reden van zijn?
icon

Beste antwoord door Angela 2 December 2015, 15:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ria H,

Welkom op het Simyo Forum.

Hm, dat is lastig! Ik kan me voorstellen dat je dit graag wilt oplossen.

Als het probleem echt bij WhatsApp ligt, kan ik je helaas niet helpen. Wij zijn niet in het beheer van deze applicatie en kunnen problemen hiermee niet verhelpen.

Allereerst wil ik graag weten of je alleen problemen hebt met het gebruik van WhatsApp. Of zijn er ook nog andere apps die niet werken? Ten 2e ben ik erg benieuwd of je het normale internet kunt gebruiken. Het zijn even wat vragen, maar zo komen we zo snel mogelijk tot het probleem. Kun je via wifi wel gebruik maken van de app?

Alvast bedankt voor de extra informatie!

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Internet'. Zo houden we het forum overzichtelijk.

Groetjes,
Angela
ik heb hetzelfde probleem. Whatsapp nergens te gebruiken mits er een directe internet verbinding is. Nooit gehad maar plotseling opgetreden. ben er niet blij mee. Stap mogelijk over naar andere provider, tenzij er direct gepaste maatregelen en verklaring gevonden wordt.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi f.de cauwer,

Wat vervelend dat je WhatsApp het niet doet 😞! Wanneer we wat meer informatie hebben kunnen we je wellicht helpen. Wat bedoel je precies met mits er een directe internet verbinding is? Krijg je ook een bepaalde foutmelding bij het gebruik van WhatsApp of start de hele app bijvoorbeeld niet op?

Groetjes, Caspar
wanneer er een wifi verbinding gemaakt kan worden bij iemand thuis en/of in een openbare ruimte kan ik van whatsapp
gebruik maken. Maar als ik dit niet heb, bijvoorbeeld in het park, straat, duin, strand, kan ik nu geen gebruikmaken van whatsapp en dit is nooit eerder gebeurd. Dit probleem moet niet te gek lang duren anders zeg ik SIMYO vaarwel ondanks al de lof waar jullie reclame mee maken.
Reputatie 2
Badge +5
Ah, duidelijk.

Om te kunnen appen, heb je buitenshuis een internetverbinding nodig. Ik zie dat de internetoptie aanstaat en dat je een internetbundel hebt waar 0 MB van verbruikt is. Ik vraag me af of je überhaupt kunt internetten buitenshuis... Kun je in je telefoon controleren of de optie "mobiele gegevens" aan staat? Ik heb het idee dat deze uit staat, waardoor je niet kunt internetten.

Groetjes,
Estelle

Reageer