.

Beantwoord

Ik heb mijn Simyaardag MB's niet nodig, wat nu?

  • 26 July 2016
  • 6 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 7
Gisteren ontving ik de felicitaties van Simyo met mijn Simyaardag en dat ik volgende maand 1000 MB gratis krijg.

Natuurlijk ben ik hier hartstikke blij mee, waarvoor mijn hartelijke dank. Echter..., omdat ik maandelijks meer dan genoeg heb aan mijn eigen bundel én ik volgende maand ruim 2 weken in het buitenland zit, zal ik dit cadeautje niet kunnen aanspreken.

Wat mij betreft mag mijn Simyaardag-bundel naar iemand toe die deze wel kan gebruiken! 😛
icon

Beste antwoord door Jihane 27 July 2016, 15:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi RicoK,

Haha, dat is heel lief van je! Dat is alleen niet echt hoe het werkt 😉 Sommige mensen hebben inderdaad al meer dan genoeg MB's, terwijl anderen hier juist heel veel plezier uit halen. Als je de MB's niet gebruikt omdat je ze niet nodig hebt dan valt er helaas niets anders van te maken. Misschien kun je dan toch maar wel wat muziek streamen! Of andere dingen doen waarbij je normaliter toch wat voorzichtiger bent, zoals filmpjes kijken.

Die MB's zijn van jou, Rico! Wat je ermee doet, is ook aan jou.

Groetjes,
Jihane
Simyaardag cadeau die niet te ontvangen is. Ik vind dat echt niet aardig. Dan nog met een :"ha, ha" af doen , is m.i. niet klantvriendelijk.

ALS u een cadeau weggeeft, wees dan echt vriendelijk en geef iets waar 'men' echt wat aan heeft. Ik gebruik geen internet op mijn mobiel en dat blijft zo. Dus ik krijg geen cadeautje?? Stom. Kijk dan eerst naar het gebruik van mij en kies dan voor iets anders. Ik hoop dat u dit ter hare neemt en mij een antwoordje stuurt. Met een groet van mij.
Eric Taanman.


ALS u een cadeau weggeeft, wees dan echt vriendelijk en geef iets waar 'men' echt wat aan heeft.


Kent u dat spreekwoord..? Een gegeven paard niet in de bek kijken.

Een zeer jammerlijke opmerking aangezien ik altijd heb geleerd blij te zijn met hetgeen wat je krijgt.

Daarbij zijn o.a. RicoK en ik zelf Forum experts en kennen wij de moderators dus wat langer dan vandaag. De opmerking was dus ook alles behalve klantonvriendelijk bedoelt. 🙂 Tenminste, zo kwam het bij mij niet over.. 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Erictaanman,

Welkom op het Simyo forum.

Wat jammer dat je bovenstaand antwoord als klantonvriendelijk ervaart. RicoK is een bekende op het Simyo forum en zoals je ziet sluit hij zijn bericht af met 😛 Vandaar de reactie van mijn collega.

Het Simyaardagscadeau is een extraatje om te vieren dat je weer een aantal jaar klant bij ons bent. Ook jij krijgt dit cadeau. Het is juist voor klanten zonder internetbundel een leuke manier om kennis te maken met mobiel internet.

Als je vragen hebt over het gebruik van internet op je mobiel, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt voor je reactie!
@RicoK, gefeliciteerd met je Simyaardag! 😉
En toch.......................... als je mij als klant erkend en herkend, zal je mij een cadeau geven die ik als cadeau ervaar en niet als een poging om mij tot internetten te krijgen. In de politiek heet dat : een sigaar uit eigen doos ( of zoiets)
Groetjes. Eric.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Erictaanman,

Wat jammer om te horen dat je je Simyaardagcadeau ervaart als een poging om je aan het internetten te krijgen! 😞 Voor een heleboel klanten is 't slechts een extraatje omdat ze allang al gebruik maken van de internetoptie. Ik kan je dus ook garanderen dat dit absoluut niet zo bedoeld is.

Dat is het ook precies: een extraatje, een cadeautje. Het is natuurlijk jammer dat je het cadeautje niet leuk vindt, maar ik hoop dat je begrijpt dat de bedoeling juist klantvriendelijk was.

Als je nog andere vragen hebt, hoor ik dat graag!

Groetjes,
Jihane

Reageer