.

Beantwoord

Ik heb geen 3G verbinding meer. Wat kan ik hieraan doen?

  • 2 May 2017
  • 4 reacties
  • 418 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik heb vanmorgen een systeem update gehad op mijn mobiel en vanaf dat moment geen 3G verbinding meer.
Nu kan ik er weinig aan doen aangezien ik geen ander toestel heb om dit te proberen.
Paar keer geprobeerd om mijn mobiel opnieuw op te starten maar dat had dus geen effect.
Wat kan ik er nu nog aan doen om dit te verhelpen?

Vriendelijke groet,

Jetje73
icon

Beste antwoord door Samantha 3 May 2017, 12:29

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +7
Hoi Jeltje73,

Welkom terug op het forum :)

Wat vervelend dat je niet meer kunt internetten sinds je telefoon een systeem-update heeft gehad! Ik heb zojuist je internetinstellingen een reset gegeven. Hiermee maakt je simkaart een nieuwe internetverbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk werkt je internet daarna wel weer.

Als dit niet werkt, raad ik je aan om de APN instellingen van je toestel opnieuw in te stellen. Dit doe je met behulp van de toestelhulp op onze website.

Mocht je hierna nog steeds geen internetverbinding hebben, wil ik je toch vragen om je simkaart even in een andere telefoon te doen, en een andere simkaart in jouw telefoon te stoppen. Je kunt dan bijvoorbeeld even ruilen met de telefoon van vrienden of familie. Zo kunnen we namelijk zien of we de oplossing moeten zoeken bij je simkaart, of bij je telefoon.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Samantha
Badge
Hoi Samantha,

Je reset heeft geen effect gehad. En binnen mijn familiekring of vrienden heeft niemand een mobiel waar mijn simkaart in kan. Zij hebben een gewone simkaart en ik heb een nano simkaart.
Ik heb een nieuw toestel en ik denk dus dat het daar niet aan ligt.

Vr gr,

Jetje73
Badge
Hoi,

Ik heb er nu echt alles aan gedaan wat ik maar kon....heb nog steeds geen internet.
En de toestelhulp heb ik ook niks aan, aangezien mijn toestel er niet tussen staat.

Jetje73
Badge +7
Hoi Jetje73,

Wat jammer dat de reset niet heeft geholpen! Het is ook een beetje vervelend dat je je simkaart niet in een andere telefoon kunt stoppen. Zo wordt het erg lastig om te achterhalen wat de oorzaak hiervan is.

Ik verwacht dat er door de update iets in de instellingen van je toestel is veranderd. Welk toestel heb je?

Groetjes,
Samantha

Reageer