.

Beantwoord

Ik heb 1000 MB ontvangen vanwege mijn Simyaardag. Zorgt activatie voor een verandering in mijn contract?

  • 25 February 2018
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Leuk als je nooit internet op je telefoon gebruikt en dat wil ik bewust niet.
Ben ook bang als ik dit activeert dat ik weer een jaarcontract aan m'n broek heb.
icon

Beste antwoord door franswon 25 February 2018, 19:17

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Heb ik nooit gekregen.....heb wel geïnformeerd, maar er was geen "beloning" voor het verlengen 😡
Reputatie 7
Badge +9
Beste leo ouweneel,

Je hebt waarschijnlijk je 1000 MB voor je Simyaardag gekregen, je hoeft deze niet te gebruiken, je mag!
Als je deze bundel gebruikt door internet op je mobiel aan te zetten verandert er verder niets, geen nieuw jaarcontract o.i.d., anders zou het een raar cadeautje zijn. Als je toch besluit om deze bundel te gebruiken dan is het belangrijk om te zorgen dat je de bundel niet overschrijdt (dat kost 15 cent per MB, voor iedereen hoor) en dat je internet op je mobiel uitzet bij het bereiken van de bundel en zeker bij het einde van de periode dat de bundel geldig is!

Als je in het buitenland bent (EU plus enkele andere landen, de zone 1) is deze bundel ook geldig! Je moet dan wel de instellingen voor je toestel controleren en bellen en gebeld worden in het buitenland en internet in het buitenland aanzetten (en op tijd weer uitzetten, zie boven).

PS: een moderator zal je bijdrage verplaatsen naar een ander forumgedeelte waar het beter past.
Reputatie 7
Badge +9
@Jojo28 deze 1000 MB krijg je bij je Simyaardag bij Sim-Only.
Reputatie 6
Badge +5
Hi leo ouweneel,

Welkom op het Simyo Forum :)

Omdat je nog een jaar langer klant bent bij Simyo krijg je een internetbundel van 1000 MB gratis in maart. Gefeliciteerd met je Simyaardag! Zoals franswon al aangeeft hoef je je niet zorgen te maken over een addertje onder het gras. Wij activeren de internetbundel voor aankomende maand, je kan zelf beslissen of je hier gebruik van maakt. Zou je liever iets anders krijgen voor je Simyaardag? Ik hoor het graag!

Jojo28, ik zie dat jij je Simyaardag al twee keer in augustus hebt gehad. Wat betreft verlengen, na je eerste jaar bij Simyo heb je je contract met een jaar verlengd. Daardoor is er een aardige korting op je internetbundel ontstaan. Heb je hier verder nog vragen over?

Bedankt voor je reactie, franswon :)

Groetjes,
Niels

Reageer