Sinds 14 november ben ik lid geworden bij jullie en ik ben eigenlijk heel tevreden. Nu schrijf ik jullie toch een bericht, omdat ik erg geschrokken ben van mijn rekening.
Ik ben normaal geen grootgebruiker van internet en heb daar nooit problemen mee gehad bij andere providers. Ik had het altijd goed op tijd door als ik een keertje tegen het einde van mijn bundel zat. Misschien was ik daarom niet genoeg op mijn hoede toen ik onlangs meer internet gebruikte dan gewoonlijk. Ik kreeg een sms van jullie dat ik op 80% van mijn bundel zat om 18:51u, en om 18:52 kreeg ik al een sms dat ik 100% van mijn internetbundel had verbruikt. Vanaf de eerste sms ben ik bezig gegaan met het bijkopen van extra internet en die bestelling rondde ik af om 18:55u. Dat heb ik zo snel mogelijk gedaan, maar toch niet snel genoeg. In drie minuten ben ik €86,57 boven mijn bundel gegaan. Natuurlijk is dit vooral mijn fout, maar ik hoop toch dat ik zo een conversatie kan starten. Ik zie namelijk dat het vaker gebeurt, maar ik ben vooraf naar mijn weten niet gewaarschuwd dat het zo snel kan gaan. Nogmaals, ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt.
Is er iets dat jullie voor mij kunnen doen?
Vriendelijke groeten,
Lara
Beste antwoord door Kevin
Bekijk originele reactie