.

Beantwoord

Hoeveel MB's bij starten internetbundel midden in de maand?

  • 23 December 2017
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

Op 22 december heb ik een internetbundel van 1000 MB geactiveerd. Jullie geven aan dat je dan naar rato voor de resterende maand MB's krijgt en ook naar rato betaalt. De teller start op die 22e december echter op 1000 MB's, dan klopt dan toch niet? Dat moet toch veel minder zijn? Hoe weet ik nu hoeveel MB's ik tot eind december krijg, en vervolgens nog over heb? De teller moet dan toch op 1 januari pas op 1000 MB's staan, als ik het niet voor 1 januari stop zet?
icon

Beste antwoord door Ron H 24 December 2017, 11:49

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Anouk
Geen zorgen het is zo als je nog geen internetbundel hebt Dan gaat deze direct in je betaalt dan inderdaad naar Rato maar voor deze maand krijg je wel het volle pond aan MB s.Dus maximaal genieten met de kerstdagen😉😇
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Anouk69,

Welkom op het Forum!

Ik zie dat Ron H je hier inmiddels bij heeft geholpen, want het klopt helemaal wat hij zegt! Als je halverwege de maand een internetbundel aanvraagt met een Sim Only abonnement, dan krijg je de volledige bundel van ons tot het einde van de maand. Je abonnementskosten daarentegen worden wel naar rato berekend. Zie de bundels dus maar als een presentje van ons voor de feestdagen. :D

@Ron H, bedankt!

Groetjes,
Asma
Bedankt Asma en Ron, dat is een leuk extraatje, daar ga ik dan fijn gebruik van maken.
Groeten Anouk
@Anouk69 vergeet niet om een veilige limiet in te stellen op je telefoon. Voorkomen is beter dan een forse rekening.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Anouk69,

Heel graag gedaan!

@Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer