.

Beantwoord

Hoe stel ik het internet in op mijn telefoon

  • 26 April 2013
  • 6 reacties
  • 581 Bekeken

Badge +1
ik had tot gisteren een bel en sms telefoon en kocht mijn bel te goed bij simyo dat werd automatisch opgehoogd als het onder de 2,50 kwam.  Nu heb ik een nieuwe telefoon en wil een een internet bundel en belbundel, of hoe dat allemaal heet (ben een groentje) hoe ga ik dat regelen?
icon

Beste antwoord door Natascha 30 April 2013, 12:27

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je had prepaid zo te lezen en wilt internetten, sms en bellen.
Lijkt mij het beste om over te stappen naar Sim Only.

Let er wel op, de eerste maand betaal je de abonnementskosten voor de maand zelf en de volgende maand. Plus eenmalig €14,99 euro overstapkosten.
Het beltegoed wat je op je prepaidkaart hebt staan wordt eer verrekend met je eerste factuur. Die krijg je dus vergoed.


Hieronder staat de link hoe dit werkt.
http://www.simyo.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/prepaid/overstappen_naar_simyo_sim-only

Let op!!! Zorg bij Simonly dat je een app op je telefoon installeerd die je internet verbruik bijhoudt. Dit kan voorkomen dat je voor zeer hoge kosten komt te staan door te internetten buiten je bundel.

Simyo hanteerd (net als andere providers) hoge kosten voor al het bel en internet verkeer buiten je bundel.
Badge +1
bedankt volgens mij is het gelukt
Badge +1
heeft die app een naam die ik moet downloaden
Reputatie 3
Badge +9
Ik heb watchdog 3G. Je kunt ook Onavo extend kiezen. Ik zou 3G nemen en een limiet instellen. Bijvoorbeeld 90% van je maandbundel.
Badge +1
dankje wel Martijn
Badge +6
Hoi Elmoos,

Fijn te horen dat de tips van Martijn® je hebben geholpen met het instellen van het internet.

@ Martijn® bedankt voor het helpen van Elmoos.

Reageer