.

Beantwoord

Hoe schakel ik data in?

  • 13 April 2016
  • 7 reacties
  • 526 Bekeken

Data!!!

Hoe krijg ik mijn Acer Liquid Z520 van wifi naar data omgezet???? Heb sinds gisteren een databundel maar krijg hem niet omgeschakeld
icon

Beste antwoord door Tiury 14 April 2016, 10:37

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +2
WiFi uitzetten, dan pakt hij vanzelf data via Simyo als dat aan staat. Als WiFi aan staat en je hebt een verbinding dan krijgt die de voorkeur boven data via Simyo.
Helaas werkt dit bij mij niet niet maar bedankt voor je reactie
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Yvond, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat jammer dat je Mobiele internet niet meteen werkt na het aanzetten van je databundel! Zoals PCfreak goed uitgelegd, hoef je normaal gesproken alleen wifi uit te zetten, dan hoort je telefoon over te schakelen.

Omdat dit niet werkte, denk ik dat je internetinstellingen voor mobiele data nog niet goed staan ingesteld. Omdat we voor de Acer Liquid Z520 geen toestelhulp hebben, heb ik een vergelijkbare instructie gevonden. Met deze hulp stel je de Acer in voor internet.

Werkt dit niet, dan kan het zijn dat je een dual sim versie hebt van de Acer Liquid. Ik weet toevallig dat die bestaan. In dit geval hoort de simkaart in 'slot 1' te zitten, want dat is het enige slot waar je dataverbinding mee kunt krijgen.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie PCfreak, sympathiek dat je Yvond probeert te helpen 🙂.
Hoi Tiury nou kosten me wel wat zweetdruppels maar het is gelukt bedankt voor de hulp 🙂
Badge +2
Hoi Tiury nou kosten me wel wat zweetdruppels maar het is gelukt bedankt voor de hulp :-)
Het zou leuk zijn als je vertelde wat nu het probleem was, dan hebben anderen er mogelijk ook nog iets aan.
Heb toch in mijn vraag verteld wat er gebeurde kreeg de data niet aan en nu met het advies alles aangeklikt e.d en nu werkt het..... Ben niet zo technisch om precies het probleem te analyseren maar dit ging net en ben nu blij 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Yvond,

Wat goed om te horen dat je weer online bent 😉! Dat stelt me weer gerust. Ik heb het idee dat het door je internetinstellingen kwam, dus goed dat de uitleg in dit topic daarvoor te vinden is! Uiteraard ben je voor verdere vragen altijd welkom op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer