.

Beantwoord

Hoe kan mijn MB tegoed plotseling verdwijnen?

  • 4 May 2015
  • 2 reacties
  • 204 Bekeken

Badge
Mijn nieuwe 200Mb tegoed van de maand mei is reeds op 2 mei gereduceerd tot 30Mb terwijl mijn maandelijks verbruik normaal niet meer dan de helft is van wat ik per maand heb. Ik werk meestal via Wifi en verder heb ik slechts een paar kort geraadpleegd. Geen foto's verstuurd of zo, dus ik verzoek U mij uit te leggen hoe mijn tegoed zo plotseling bijna is verdwenen.
Dit verschijnsel is al eerder een keer voorgekomen en werd door Simyo hersteld.
Ik weet niet of ik bij dit forum aan het goede adres ben, maar het is bijzonder vervelend dat je nergens een mailadres of telefoon nummer van Simyo kunt vinden.
Kunt U mij daar ook mee helpen?
Vr, gr. Wim Derksen
icon

Beste antwoord door Ernst 6 May 2015, 17:37

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je naar de Klantenservice pagina gaat op https://www.simyo.nl/klantenservice dan zie je hoe je via Twitter, e-mail of telefoon met Simyo in contact kunt komen. Maar op dit forum krijg je ook een reactie, meestal binnen 1 werkdag.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi WBG DERKSEN, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Internet.

In je gegevens kan ik zien dat je hierover ook al mailcontact hebt gehad met mijn collega Fatima.
Er is in de middag van twee mei zo'n 160 MB verbruikt. Je hebt op twee mei om 14.38 uur ook een smsje gekregen dat je 50% van je bundel verbruikt hebt.

Waaraan er data verbruikt is, is niet in te zien door ons. Als je een datateller ingesteld hebt op je telefoon kun je dit wel zelf inzien.
In de blogposts Nooit meer over je mobiele datalimiet heen en Krijg inzicht in het datagebruik van je apps staan veel handige tips hoe je dit kunt zien en voorkomen.

Een vorige keer werd het dataverbruik met een grote vertraging verwerkt terwijl je al wel de sms had gekregen dat je bundel volledig verbruikt was. Dit is nu niet aan de hand.

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?

Reageer