.

Beantwoord

Hoe kan mijn beltegoed opgaan aan internet?

  • 21 February 2016
  • 1 reactie
  • 742 Bekeken

Gisteren moest ik werken, nogal lang dus ik wilde even iets checken op internet. Dat was niet eens 2 minuten maar was dom om mijn 3G aan te laten staan; 150 mb verbruikt, heel stom dat dat sowieso kan gebeuren maar oke. Toen ik het sms'berichtje kreeg dat ik meer dan 50% had verbruikt en misschien wel alles, had ik het meteen uit gezet want kon ook op wifi. Ik had ook meteen in mobiele datanetwerk het kopje safari uitgezet, om meer van dit soort dingen te voorkomen. Dus ik weet niet hoe t kwam (omdat ik hierna 3G even aanzette om op whatsapp te reageren, misschien maar lijkt me heel raar) dat AL m'n beltegoed verbruikt was en dat ik zelfs in de min stond... Dit was dus 4 uur nadat ik safari HEEL even opende om iets te checken.....

Ik; hoop dat iemand mij kan helpen en waarschijnlijk ook gewoon mijn beltegoed terug kan krijgen want dit slaat echt helemaal nergens op...

Alvast bedankt

mvg,

Lucas van Mil
icon

Beste antwoord door Angela 22 February 2016, 15:37

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Lucas97,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik kan me voorstellen dat je even geschrokken bent! Het is natuurlijk niet leuk dat je al je beltegoed kwijt bent.

Je geeft aan dat je vergeten bent 3G uit te zetten. Dit kan wel eens gebeuren. Hierdoor blijft je telefoon in contact met ons netwerk. Toen je dit door had, heb je alleen de mobiele data voor safari uitgezet. Hiermee verbreek je niet de verbinding met het 3G netwerk voor alle apps, synchronisaties en updates. Dit gaat dus gewoon door. Wil je weten waaraan de MB's precies op gegaan zijn? Dan kun je dit blog even doornemen. Hier leggen we uit hoe je in jouw telefoon kunt zien waaraan je MB's precies zijn opgegaan.

Wil je dit in de toekomst voorkomen? Dan kun je in dit blog tips vinden hiervoor. We leggen je uit hoe je het data verbruik minimaal kunt houden door je telefoon anders in te stellen. Heb je hier wat aan?

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer