.

Beantwoord

Hoe kan ik voorkomen dat telefoon verbinding maakt met mobiel internet?

  • 6 October 2014
  • 1 reactie
  • 206 Bekeken

Ik heb sinds 2 weken een smartphone, hiervoor had ik nog een gewone telefoon. Ik moet alles nog uitproberen dus zit ik s'avonds wat te oefenen op mijn telefoon.Ik wil alleen met wifi internetten. Nu zie ik tot mijn grote schrik dat ik al twee flinke bedragen verbruikt heb!! Al heel veel mb's terwijl dat helemaal mijn bedoeling niet is. Ik heb inmiddels internet op mijn simyo afgezet, maar ik dacht dat als ik alleeen wifi gebruikte het niks kostte.  Heb ik voldoende gedaan door internet af te zetten,om in het vervolg niet meer van die hoge bedragen te hoeven betalen?? En kan ik gewoon whatappen zonder extra kosten??
icon

Beste antwoord door Kim 8 October 2014, 14:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Greetje123, welkom op het forum van Simyo!

Vervelend dat je telefoon ongemerkt verbinding heeft gemaakt met mobiel internet in plaats van WiFi.

Ik zie dat je nu de optie "Internet op je mobiel - Nederland" uit hebt gezet op Mijn Simyo, hierdoor is het voor de simkaart niet meer mogelijk om verbinding te maken met mobiel internet. Nu zal je inderdaad geen extra kosten meer kunnen maken voor mobiel internet, doordat je telefoon nu alleen verbinding kan maken via WiFi.

Heb ik hiermee je vragen beantwoord? 🙂

Reageer