.

Vraag

Hoe kan ik een maandbundel prepaid internet aanvragen voor mijn huidge microsimkaar?

  • 21 April 2012
  • 9 reacties
  • 779 Bekeken

Badge
Tijdje terug heb ik mijn microsimkaart voor iPhone 4s aangevraagd en geinstalleerd . Er werdmij ook gezegd dat ik bv een maand bundel voor prepaid internet op die simkaart kan aan schaffen.
1e vraag: hoe onderscheid Simyo telefoon verkeer en internet data verkeer? Het tel/data verkeer moet van het juiste tegoed worden afgeschreven.


2e: Hoe vraag ik zo'n maandbundel aan? Op de website wordt ik er niet wijzer van. Bij aanvraag moet ik wel de bundel op mijn huidige simkaart krijgen, en niet na de aanvraag een nieuwe simkaart toegestuurd krijgen. (in het verleden wel eens gebeurt)

9 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Peterwillem,

Je kunt door in te loggen op uw persoonlijke pagina op wwww.simyo.nl een internet dag- of maandbundel aanschaffen. Een dagbundel is gedurende 24 aaneengesloten uren geldig en kost €1,00. Hiermee kun je tot 20 MB internetten. Een maandbundel is een maand geldig en kost €10,00. Hiermee kunt u tot 200 MB internetten. De kosten worden afgeschreven van het beltegoed na aanschaf van de gewenste databundel.

Na aanschaf van de bundel kun je op de persoonlijke pagina onder het tabblad Overzicht het datategoed in de gaten houden, het dataverbruik wordt namelijk verrekend met het datategoed (200 MB bij een maandbundel). Als het limiet is overschreden wordt het overige verbruik in rekening gebracht tegen het tarief van €0,10 cent per 100 KB.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Manisha,
bedankt voor de response. Echter ik ben ingelogd op Mijn Simyo, en als ik dan naar de tab Internet op je mobiel ga zie ik nergens een link waarmee ik de maandbundel kan aanvragen.
mvgv
peterwillem
Badge
Hallo Manisha,
ben je er al achter hoe ik nu zo'n maandbundel prepaid inetrnet voor mijn mobiel moet bestellen?
Met de door jou beschreven methode kom ik er iet uit.


groetjes
peterwillem
Reputatie 2
Badge +4
Beste Peterwillem,

Onder het tabblad Overzicht kun je een dag- of maandbundel aanschaffen als je ingelogd bent met je prepaid Simyo nummer.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Peterwillem,

Onder het tabblad Overzicht kun je een dag- of maandbundel aanschaffen als je ingelogd bent met je prepaid Simyo nummer.

Groetjes,

Manisha


Ja bedankt,
ik ben er inmiddels uit. op de website werd aangegeven dat ik ingelogd zou zijn, maar dat was niet zo. Inmiddels wel ingelogd, de bundel besteld en de iPhone geactiveerd voor 3G internet.
Alles werkt




peterwillem
Beste Manisha,



Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan echter op het tabblad overzicht geen mogelijkheid vinden om een dag of maandbundel aan te schaffen.Kun je mij ook helpen?



Groet, Zwaantjevries



Beste Peterwillem,

Je kunt door in te loggen op uw persoonlijke pagina op wwww.simyo.nl een internet dag- of maandbundel aanschaffen. Een dagbundel is gedurende 24 aaneengesloten uren geldig en kost €1,00. Hiermee kun je tot 20 MB internetten. Een maandbundel is een maand geldig en kost €10,00. Hiermee kunt u tot 200 MB internetten. De kosten worden afgeschreven van het beltegoed na aanschaf van de gewenste databundel.

Na aanschaf van de bundel kun je op de persoonlijke pagina onder het tabblad Overzicht het datategoed in de gaten houden, het dataverbruik wordt namelijk verrekend met het datategoed (200 MB bij een maandbundel). Als het limiet is overschreden wordt het overige verbruik in rekening gebracht tegen het tarief van €0,10 cent per 100 KB.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Manisha,



Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan echter op het tabblad overzicht geen mogelijkheid vinden om een dag of maandbundel aan te schaffen.Kun je mij ook helpen?



Groet, Zwaantjevries



Beste Peterwillem,

Je kunt door in te loggen op uw persoonlijke pagina op wwww.simyo.nl een internet dag- of maandbundel aanschaffen. Een dagbundel is gedurende 24 aaneengesloten uren geldig en kost €1,00. Hiermee kun je tot 20 MB internetten. Een maandbundel is een maand geldig en kost €10,00. Hiermee kunt u tot 200 MB internetten. De kosten worden afgeschreven van het beltegoed na aanschaf van de gewenste databundel.

Na aanschaf van de bundel kun je op de persoonlijke pagina onder het tabblad Overzicht het datategoed in de gaten houden, het dataverbruik wordt namelijk verrekend met het datategoed (200 MB bij een maandbundel). Als het limiet is overschreden wordt het overige verbruik in rekening gebracht tegen het tarief van €0,10 cent per 100 KB.

Groetjes,

Manisha







zwaantjevries,
1e:je moet wel goed ingelogd zijn op mijn Simyo
2e:Ga naar tabblad overzicht
3e:Onder TIP handige diensten zie je Internetbundel staan
4e: die link aan klikken en dan zie je de keuze voor dag of maand bundel en klik vervolgens op je gewenste bundel.




bij mij werkte dit


peterwillem
Hoi Peterwillem,


Onder tip handige diensten staat bij mij geen internetbundel of iets dergelijks........misschien heb ik een oud abonnement ofzo. eerst was dit Lowcall, toen zat ik er al.
Maar bedankt voor je reactie. Ik ga morgen wel aan het bellen.....
groet, zwaantjevries
Reputatie 2
Badge +4
Beste zwaantjevries,

Het is bij een Lowcall aansluiting inderdaad niet mogelijk om een internetbundel toe te voegen. Je kunt wel verbinding maken met het internet tegen het tarief van €0,10 cent per 100 kb. Indien je dat wenst zou je kunnen overstappen naar een Simyo prepaid aansluiting of naar een Simyo abonnement om een internetbundel toe te kunnen voegen.

Groetjes,

Manisha

Reageer