Hallo,
Ik heb er al veel meer over gelezen, maar nu ineens krijgen wij het ook. Wij zitten volledig in de wifi en verbruiken soms wel 5 keer per minuut 59 mb internetverbruik. Als je Simyo belt, krijg je geen passend antwoord. Ze willen niet aangegeven wat het is, ja alleen internet verbruik. Als ik ze toestemming geef om verder te kijken zeggen ze dat ze dat niet kunnen. Inmiddels is onze dochter in het midden van de maand vlak voor start van de vakantie nagenoeg door haar 20 Gb heen. En Simyo doet net of hun neus bloed. Ze zal wel midden in de nacht op haar telefoon zitten. Die telefoon ligt naast mijn bed en ligt in de wifi en nog hebben wij veeeeeel verbruik. Heeft iemand hier ooit een passende oplossing voor gekregen van Simyo. Inmiddels heb ik mijn abonnement opgezegd, ben klaar met hen. Maar wil jullie wel waarschuwen voor hen en de slecht klanten service.
Beste antwoord door Amy
Bekijk originele reactie