.

Beantwoord

Hoe activeer ik mijn gratis databundel?

  • 21 December 2016
  • 7 reacties
  • 252 Bekeken

Ik heb 1000 gratis mb's gekregen maar wanneer ik mijn 1000mb cadeau aanklik om te activeren sluit de simyo app zich automatisch af. Hoe kan ik toch dit cadeau activeren en gebruik maken van deze mb's?
icon

Beste antwoord door Sean 22 December 2016, 14:07

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi IrisP.

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je 1000 MB cadeau hebt gekregen! Als het via de Mijn Simyo App niet lukt, dan kan je het cadeau via je browser uitpakken. Ga naar Mijn Simyo >Overzicht en klik op de 'Cadeautegel'. Zodra het cadeautje is uitgepakt, is de extra bundel geactiveerd.

Wanneer je 1000 MB hebt gekregen omdat het je Simyaardag is, dan hoef je nikst te doen. Deze bundel wordt aan het begin van de maand automatisch aan je abonnement toegevoegd.

Laat je me weten of het is gelukt?

Groetjes,
Sean
Hoi Sean, wanneer ik op mijn browser naar mijn overzicht ga, zie ik plotseling geen cadeautegel meer staan terwijl die op de app wel zichtbaar is. Dus helaas is het nog niet gelukt... Is er misschien een andere manier om de 1000mb toch te activeren? Ik heb trouwens geen 1000mb gekregen voor mijn simyaardag maar voor iets anders denk ik dan 😉
Reputatie 6
Badge +7
Hoi IrisP,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is over de gratis MB's. :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt om na te gaan wat er precies misgaat. Gek genoeg zie ik dat je een Prepaid simkaart hebt!

De gratis MB's kunnen alleen toegevoegd worden als je een Sim Only klant bent. Je krijgt de gratis MB's bijvoorbeeld als jij je Simyaardag viert. Hier sturen wij een mail over. Het komt wel eens voor dat klanten meerdere aansluitingen hebben met hetzelfde e-mailadres en dat hier dan onduidelijkheid over ontstaat. Ik heb hierom op je postcode en e-mailadres gezocht naar andere aansluitingen en zie ik dat je alleen een Prepaid aansluiting hebt. :?

Ik ben hierom erg benieuwd waar de onduidelijkheid is ontstaan. Kun je mij een screenshot privé mailen van de Mijn Simyo App?

Groetjes,
Asma
Hoi Asma, ik hoop dat je hier iets mee kan! Ik stuur hem even zo omdat ik niet weet hoe je bijlages toe moet voegen bij privéberichten...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi IrisP,

Wat een bijzondere zaak! Ik heb hiernaar gekeken met een aantal collega's, en we hebben het doorgezet naar de technische afdeling. Zodra ik terugkoppeling van hen krijg, zal ik het jou laten weten, goed?

Jouw aansluiting is namelijk een Prepaid aansluiting. Je zou dus je beltegoed moeten zien als je inlogt op de App, en niet de melding dat je bundel op is. Wat zie je als je op Mijn Simyo inlogt op de computer?

Ik ben heel benieuwd!

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,
dit is een screenshot van Mijn Overzicht op de computer, zoals je kunt zien is er geen icoontje van de beloofde gratis MB´s zoals ik die op mijn Simyo applicatie kan zien. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi IrisP,

Bedankt voor je screenshot!

Ik heb het even besproken met onze technische afdeling en we vermoeden dat de weergave van je App gewoon niet juist is. Kun je proberen de App te verwijderen en opnieuw te installeren? Als het goed is zie je nu wel de juiste informatie.

Kun je mij laten weten of het lukt op deze manier?

groetjes,
Asma

Reageer