.

Beantwoord

Hi geeft alle klanten toegang tot 4G vanaf 4maart

  • 1 March 2014
  • 6 reacties
  • 1339 Bekeken

Badge
http://tweakers.net/nieuws/94614/hi-geeft-alle-klanten-vanaf-4-maart-toegang-tot-4g-netwerk.html

Heeft simyo nog een reactie hierop, er was te lezen in de test topics dat 4G à 5 euro fors geprijsd is bij simyo, verandert de prijs nu KPN / HI ( simyo) 4G standaard aanzet bij alle klanten bij simyo?
icon

Beste antwoord door Dries 4 March 2014, 15:32

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik heb gisteren mijn abonnement veranderd naar 4G,maar nu heb ik geen internet meer,heb gevraagt of het met mijn telefoon een Huawei Y300 kom,en dit was mogelijk.
Maar nu heb ik geen internet meer,dus misschien toch niet geschikt er voor?

Groeten Joke
Reputatie 2
Badge +6
Hoi wopper,

Bij Simyo heb je de optie om 4G aan, maar ook uit te zetten. Je kunt dit maandelijks veranderen. Het heet daarom ook Flex 4G. De prijs zal voorlopig niet veranderen.

@joke580, ik zie dat je hier ook gereageerd hebt. Ik wil je graag vragen om je vraag daar te stellen. Het is namelijk niet de bedoeling dat je je vragen gaat verspreiden over verschillende topics. Op deze manier houden we het forum gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
Badge
Ha Dries

dank voor je antwoord, helder.

Groeten Rob
Reputatie 2
Badge +6
Ha Dries

dank voor je antwoord, helder.

Groeten Rob


Hoi wopper,

Graag gedaan hoor 🙂 Je bent ook 4G tester van Simyo geweest en je gebruikt het nog steeds. Wat zijn jouw ervaringen met Flex 4G?
Badge
Hi Dries

ja ik heb het inderdaad nog aan staan, zoals gezegd vind ik het eigenlijk 50% overpriced ik heb dan ook mijn belbundel verlaagd om de kosten te drukken. Zo kom ik meer in de richting van de prijs die ik voor ogen heb 2,50 a 3 euro is voldoende voor de 4G module.

Technisch gezien is het fantastisch, KPN heeft zo'n ontzettend goed netwerk neergezet. Het is erg fijn om te gebruiken omdat de doorvoersnelheid hoog is en de ping tijden laag waardoor je bijna een WiFi beleving hebt op de toch al snelle iPhone 5S.
Reputatie 5
Badge +11
Hi wopper,

Over de prijs kun je inderdaad discussiëren. Dat de beleving van de snelheid in jouw ogen richting WiFi komt zegt echt wel wat over de snelheid en de continuïteit :D

Dank je voor je terugkoppeling en voel je vrij er vaker iets over te melden!

Reageer