.

Geen mobiele toegang

  • 24 June 2012
  • 4 reacties
  • 715 Bekeken

Badge
Hoi allen,
Op mijn mobiel (Samsung galaxy s) krijg ik geen internet. Bellen gaat wel goed.
Als ik internet handmatig wil instellen kom ik niet verder dan netwerkdiensten. Ik krijg meteen de mededeling ''plaats de SIM-kaart voor netwerkdiensten. Ook als in via mobiel toegang de istallingen wil aanpassen krijg ik de mededeling 'sim plaatsen voor mobiel toegangspunt met verbinding.
Kan iemand helpen?

4 reacties

Badge
Nu maandag 25-6-2012 kan ik ook opeens niet meer bellen. HELP
Badge
Gisteren kon ik ineens niet meer bellen. Voor de derde maal de batterij eruit gehaald en weer opnieuw opgestart. Ineens kon ik weer bellen! ik heb het vermoede dat er op de achtergrond aan mijn account/abb gegevens is gewerkt. Wonder boven wonder kon ik ook ineens netwerken aankiezen. de Netwerk instellingen aangepast en ik kan na 6 weken op internet.
Dank voor de hulp!

TIP: Als je iemands account/abb gegevens wijzigd, informeer dan op zijn minst de abb, (mail, sms of iets dergelijks)
Hoi allen,
Op mijn mobiel (Samsung galaxy s) krijg ik geen internet. Bellen gaat wel goed.
Als ik internet handmatig wil instellen kom ik niet verder dan netwerkdiensten. Ik krijg meteen de mededeling ''plaats de SIM-kaart voor netwerkdiensten. Ook als in via mobiel toegang de istallingen wil aanpassen krijg ik de mededeling 'sim plaatsen voor mobiel toegangspunt met verbinding.
Kan iemand helpen?


Mijn ervaring is dat je niet overal een goede verbinding hebt, kun je checken op postcode!
Reputatie 5
Badge +10
Gisteren kon ik ineens niet meer bellen. Voor de derde maal de batterij eruit gehaald en weer opnieuw opgestart. Ineens kon ik weer bellen! ik heb het vermoede dat er op de achtergrond aan mijn account/abb gegevens is gewerkt. Wonder boven wonder kon ik ook ineens netwerken aankiezen. de Netwerk instellingen aangepast en ik kan na 6 weken op internet.
Dank voor de hulp!

TIP: Als je iemands account/abb gegevens wijzigd, informeer dan op zijn minst de abb, (mail, sms of iets dergelijks)


Welkom op het forum JustEls,

Goed om te horen dat alles werkt. Wij hebben geen gegevens gewijzigd op technisch niveau of op een andere manier. Indien dit het geval was geweest had je hier over een bericht ontvangen.

Groetjes,

Alex

Reageer