.

Beantwoord

Geen Internet, wel bellen, wat nu?

  • 4 October 2014
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Goedenavond,

Sinds enige tijd heb ik geen mobiel internet meer.

Het begon drie weken terug op vakantie alwaar ik na enkele dagen daar zijn niet meer kon bellen of SMS'en. Mobiel internet heb ik toen niet getest aangezien ik dit in het buitenland heb uitgeschakeld. Via de Wi-Fi in hotels ging verder wel goed.

Ik dacht dat het aan het netwerk zou kunnen liggen en aangezien ik een groot deel van mn reis toch niet bereikbaar zou zijn heb ik er geen tijd aan besteed. Terug in Nederland (sinds 30-9) kan ik wel weer bellen en SMS-en maar mobiel internet nu doet mobiel internet het niet. Ik dacht in eerste instantie dat het aan mijn toestel lag, het immers een oudere Galaxy Nexus. En aangezien ik niets aan de instellingen heb veranderd leek het me aannemelijk dat het aan het toestel lag.

Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht, een Xperia Z3 Compact,  maar ook hier geen succes. Wel bellen, geen internet. Op de site heb ik de intellingen bekeken en de data van het access point ingevoerd, geen succes.

Graag jullie advies...

Bryce
icon

Beste antwoord door Kim 7 October 2014, 11:19

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Bryce, welkom op het forum van Simyo!

Ik zie dat er sinds 6-10 weer verbruik heeft plaatsgevonden via mobiel internet en denk daarom dat je inmiddels zelf de oplossing hebt gevonden, klopt dat?

Zo ja, dan ben ik benieuwd wat de oplossing was en of je verbinding nu weer naar behoren functioneert? :)

Ik hoor het graag van je!

Reageer