.

Beantwoord

Geen internet in Frankrijk

  • 26 August 2014
  • 2 reacties
  • 177 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb 3 dagen geleden ook al bericht gepost maar ik heb er nog geen reactie op ontvangen. Ik heb geen internet in het buitenland terwijl ik deze mogelijkheid wel bij mijn simyo op aan heb staan.
Dataroaming staat ook op aan.
Ik kreeg op mijn scherm (iphone5) de melding dat ik geen geldig abo had voor internet in het buitenland, of iets in die strekking. Hierdoor vermoed ik dat er iets in de instellingen bij Simyo niet goed staat (zoals ik ook bij anderen op dit forum heb gelezen). Zou iemand dat aub kunnen controleren? Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Dries 28 August 2014, 10:29

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Badge
Zou iemand van simyo misschien kunnen reageren op mijn vraag??
Reputatie 2
Badge +6
Hoi m4gever,

Op het forum duurt het ongeveer 1 werkdag voordat je antwoord krijgt op je vraag. Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag op meerdere plekken van het forum plaatst. Je krijgt namelijk altijd antwoord van een moderator. Je krijgt zelfs sneller antwoord als je je vraag maar 1 keer stelt 😉 Die heb je al gehad in dit topic. Om deze reden ga ik dit topic sluiten. Zo houden we het forum overzichtelijk en gebruikersvriendelijk 🙂 Je kan in het doorverwezen topic reageren.