.

Beantwoord

geen internet bundel toch kosten voor internet. Hoe kan dat?

  • 19 October 2015
  • 5 reacties
  • 222 Bekeken

Ik heb geen iternet bundel toch word er 0,54 cent buiten mijn bundel afgeschreven
hoe kan dit ???
icon

Beste antwoord door MichD 20 October 2015, 00:13

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste Kariem110,

Welkom op het forum van Simyo!

Je schrijft dat je geen gebruik maakt van een internet-bundel bij je abonnement, maar toch kosten krijgt voor data gebruik.

Ook als je geen internet bundel bij je abonnement hebt gevoegd, kan je gewoon gebruik maken het internet.
Deze kosten worden als "buiten de bundel tarief" in rekening gebracht, wat bij Simyo € 0,15 per MB is.
Om te zorgen dat je geen data verbruik kunt maken, moet je binnen je persoonlijke account van "Mijn Simyo" die optie "internet op je mobiel binnen Nederland" helemaal uit zetten (deze staat meestal standaard aan).
Als je dat hebt gedaan, is het niet meer mogelijk om gebruik te maken van het internet via het mobiele netwerk!

Je hiermee geholpen te hebben!
Dat is een mooie reactie maar die staat uit !!!!!
mijn nr = ******
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Kariem100,

MichD is een behulpzame klant, die niet in het systeem kon zien of jij deze optie wel of niet had 😉.

Ik zie inderdaad dat ondanks dat de optie uit staat, je toch verbruik hebt via het 3G netwerk. Dat is niet helemaal de bedoeling. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat de optie ook echt uit staat op het netwerk.

De extra internetkosten die dit heeft opgeleverd, verreken ik met je eerstvolgende factuur!

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord MichD, dit zou onder normale omstandigheden het juiste antwoord zijn :)

EDIT: het gaat overigens om €0,09. Dit vergat ik in mijn bericht te vermelden. De andere €0,45 is in rekening gebracht door een gesprek naar een servicenummer.
Bedankt allen voor de moeite
Kariem
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Kariem100,

Graag gedaan 🙂. Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het me dan weten!

Groetjes, Tiury

Reageer