Skip to main content
Beantwoord

geen Internet bereik iphone 11, wat nu?


Kunt u aangeven wanneer het internetbereik voor de iphone 11 gebruiker weer op een acceptabel niveau is? Momenteel geen bereik buiken de wifi.

11 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Kanterke,

Bedankt voor je bericht.

Jammer om te horen dat je last hebt van het Iphone 11 netwerk probleem. Momenteel zijn we druk bezig met het zoeken naar een oplossing en passende compensatie voor alle gedupeerde klanten. Ik zie dat je nog niet op de lijst was gezet dus heb dit zojuist gedaan. Deze week nog zal er een mail verstuurd worden met meer informatie naar alle gedupeerde klanten die op de lijst staan. 

Het is voor nu dus even afwachten op de update.

Groetjes,
Ashley

Badge

Dag Ashley,

 

Jammer dat ik nog niet op de lijst stond. Ik heb 2 weken geleden gebeld met een collega van je om mijn beklag te doen. Die mij toen ook al op de lijst zou zetten.

 

Mvg

Henk

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Kanterke,

Bedankt voor je reactie.

Wat jammer om te horen dat dit destijds niet is gebeurd. Onze excuses hiervoor. Ik zal deze feedback dan ook zeker meenemen.

Je staat nu in ieder geval op de lijst en zal de updates ontvangen zodra deze beschikbaar zijn.

Groetjes,
Ashley
 

Badge

Kunt u aangeven wanneer het probleem voor mij verholpen wordt?

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Kanterke,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij heel goed voorstellen dat het frustrerend is en je graag wilt weten wanneer dit is opgelost. Hiervoor ook mijn excuses.

Omdat er meerdere klanten zijn met dit probleem werkt ons team hard om alle gedupeerde klanten via e-mail te benaderen en informeren over de oplossing.

Dit gaat via chronologische volgorde, ik hoop dus dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent. Helaas kan ik dit proces niet versnellen. 

Groetjes,
Ashley

Ik zit met precies hetzelfde probleem! Wanneee wordt dit opgelost? Het is nu bijna 2 maanden dat ik geen internet verbinding buiten de wifi heb. 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Parastoe,

Bedankt voor je bericht.

Ik snap je frustratie volledig. Mijn welgemeende excuses voor al het ervaren ongemak. 

Ons team is druk bezig om alle gedupeerde klanten via e-mail te benaderen en informeren over de oplossing.

Dit gaat via chronologische volgorde, ik hoop dus dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent.

Groetjes,
Ashley

Beste Ashley,

 

Ik vroeg me af of ik uberhaupt op de lijst sta?

 

Groet,

Parastoe 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Parastoe,

Bedankt voor je reactie. 

Ik zie dat er eerder geen melding is geweest van je probleem en dus nog niet op de lijst stond. Ik heb je er zojuist opgezet. 

Er wordt contact met je opgenomen omtrent de oplossing. 

Groetjes,
Ashley

Hallo Ashley,

 

Ook ik kamp met netwerkproblemen op mijn iPhone 11. In Nederland zwak tot geen bereik en nu in Italië zelfs helemaal geen service. Is hier al een oplossing voor?

 

Groeten,

Sarah

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Saarster,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Momenteel zijn wij druk bezig met het oplossen van het netwerkprobleem voor alle gedupeerde klanten. Je kan voor nu even de stappen in het topic over verbinden in het buitenland nalopen. Ook helpt het soms om je toestel even op vliegtuigstand te zetten. 

Ik zie dat je nog niet op de lijst staat. Ik heb je zojuist toegevoegd hieraan. Als onze netwerkspecialisten constateren dat je te maken hebt met het netwerkprobleem zal er contact met je opgenomen worden omtrent de oplossing.

Het is voor nu even afwachten. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Ashley

Reageer