.

Geen internet

  • 5 July 2012
  • 6 reacties
  • 273 Bekeken

Badge
Pfff frustrerend!!!!! bundelwijziging sinds 1 juli voor sms maar nu heb ik sinds 1 juli geen internet! tig mailtjes gestuurd maar het ligt aan mijn tel zeggen ze. Dus dit gecontroleerd door sim in een ander toestel te doen maar ook daarop geen internet.
Dus het probleem ligt bij SIMYO! Tig mails gestuurd maar er wordt gewoon niks aan gedaan!

Als het voor het weekend niet op is gelost dan ben ik genoodzaakt om over te stappen dit is geen service! Ik betaal ervoor dus ik heb recht dat het ook wordt geleverd en als ik dan geen gehoor krijg dan wil ik niet langer klant zijn voor Simyo!

 

6 reacties

Badge
Graag weer internet op mijn tel opnieuw activeren dan hebben jullie weer een tevreden klant! 

Bedankt! 
Badge +6
Beste Simyo gebruiker,

Welkom op het forum van Simyo!
In het systeem zien wij dat je BlackBerry bundel heb opgezegd per 1 augustus.
Wil je gebruik kunnen maken van het internet op je BlackBerry of op een ander toestel.
Badge
[quote]Beste Simyo gebruiker,

Welkom op het forum van Simyo!
In het systeem zien wij dat je BlackBerry bundel heb opgezegd per 1 augustus.
Wil je gebruik kunnen maken van het internet op je BlackBerry of op een ander toestel.
[/QUOTE

Ik had hem opgezegd omdat jullie dan mijn internet weer anders activeren!
Maar liever hou ik die Blackberry bundel en dat de bundel die ik heb het doet.

Alvast bedankt,

Wendy van Gunst 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wendy,

Je zou de Blackberry bundel ook weer kunnen activeren per 1/8/12. Volgens onze gegevens heb je trouwens wel weer kunnen internetten de afgelopen dagen. Is je probleem hiermee opgelost?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Wendy,

Je zou de Blackberry bundel ook weer kunnen activeren per 1/8/12. Volgens onze gegevens heb je trouwens wel weer kunnen internetten de afgelopen dagen. Is je probleem hiermee opgelost?

Groetjes,

Alex


He Alex,

Nee heb vrijdagavond heel even kunnen internetten maar zit alweer zonder! Zoals ik al eerder zei het ligt niet aan mijn telefoon! Het is erg vervelend want ik weet zeker dat het bij jullie ligt! Kunnen jullie mijn internet nogmaals activeren ? 

Groetjes, 

Wendy
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wendy,

Ik heb zojuist contact gehad met de technische dienst om je aansluiting te controleren. Hoewel je gegevens netwerktechnisch goed staan, zien we inderdaad dat je aansluiting zich niet meer aanmeldt op het data netwerk (lees: verbinding maakt met internet). De technische dienst ziet dus dat de instellingen hier goed staan. Is het mogelijk dat je het internet hebt uitgeschakeld/uitgevinkt vanaf je toestel. Probleem lijkt namelijk toestel gerelateerd. Batterij reset zou eventueel kunnen helpen.

Groetjes,

Alex

Reageer