.

Beantwoord

Geen 4G ondanks juiste APN, kan iemand helpen?

  • 2 March 2015
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Goedemorgen,
Sinds gisteren heb ik mijn Flex4G bundel aan staan, maar ik heb nog geen 4G-snelheid. De APN-instellingen zijn wel juist, opnieuw instellen hiervan heeft ook niet geholpen en ik heb de telefoon ook al een paar keer opnieuw opgestart zonder resultaat. Het is wel zo dat ik tot 1 maart nog Flex 4G had, die vanaf 1 maart weer uitgeschakeld zou staan, maar deze heb ik dus direct weer aangezet. Misschien dat dit iets te snel is gegaan o.i.d.?
icon

Beste antwoord door Ruud 3 March 2015, 10:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Marc1,

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt.:)

Ik zie inderdaad dat je inderdaad heel snel weer je 4G aan hebt gezet? Miste je het al zo snel?;) Hierdoor is er een fout op jouw aanmelding op het netwerk geslopen. Ik heb de optie 4G op je simkaart een reset gegeven. Hierdoor is je simkaart weer juist aangemeld op het netwerk. Kun jij je toestel nog eens opnieuw starten?

Werkt nu alles weer naar behoren?
Badge
Het heeft direct geholpen, hierna viel het internet volledig weg maar nu (na weer opnieuw opstarten) doet 4G het weer. Ik wacht het nog even af, maar zoals het er nu naar uitziet blijft het werken. Bedankt voor de hulp!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Marc1,

Top dat het direct heeft geholpen. Graag gedaan 😮 Je hebt het dus nog even in de gaten gehouden.

Is je verbinding goed gebleven? 🙂

Reageer