.

Beantwoord

galaxy young internet instellen

  • 4 September 2013
  • 4 reacties
  • 7964 Bekeken

ik probeer op de galaxy yount internet voor mijn dochter in te stellen maar volg netjes alle stappen en toch doet hij het niet, hoe kan dit? Wat doe ik dan verkeerd?
icon

Beste antwoord door Ernst 5 September 2013, 16:22

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Heb je mobiele gegevens aanstaan in je telefoon? En staat internet aan op je simyo pagina?
Als dat beide aan staat post hier je gegevens eens die je hebt ingevoerd bij mobiel internet. Misschien staat daar iets verkeerd.
P.s. na het invoeren van je settings niet vergeten je telefoon even uit en weer aan zetten.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi diakuur, welkom op het Simyo forum :)

Ik zie dat er gisteren een datasessie(tje) is geweest, dus ben ik bijna geneigd om te zeggen: het is gelukt, hoera!
Alleen weet ik ook dat dit soms 1 keer gebeurt en vervolgens niets meer lukt. Qua internet dan.

Galaxy Young, dat is een Samsung, en dus een Android toestel.

In dit topic vind je de instellingen voor Androidtoestellen, mocht je nog niet geslaagd zijn om het toestel in te stellen :D

Laat je het weten wanneer het wel/niet lukt?

Martijn®: bedankt voor het meedenken 🙂
Ik heb hetzelfde probleem; instellingen via bericht binnengekregen, geinstalleerd, alle instelling zo gezet als aangegeven.
Op mijn simyo internet aangezet, maar nog altijd geen verbinding, wel via wifi
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Adry Bakker, welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat je sinds de 12e data aan het gebruiken bent. Mooi om te zien dat het je gelukt is 😃

Reageer