.

Beantwoord

Fast Dormancy

  • 29 November 2012
  • 18 reacties
  • 1368 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik ben pas klant bij simyo en nu vroeg ik me af of het netwerk van KPN fast dormancy ondersteund? Ik kan er nergens een antwoord op krijgen.

Bedankt voor de reactie.
icon

Beste antwoord door Natascha 4 December 2012, 15:37

Bekijk originele reactie

18 reacties

Badge +6
Hoi Darkling,

Welkom op het forum!
De app fast dormancy wordt niet door het KPN netwerk ondersteunt. Wanneer KPN dit wel gaat ondersteunen is helaas niet bekend.
Badge +1
Hoi Natascha,

Op de een of andere manier kan ik niet meer inloggen met account Darkling. Ik heb een nummerportering gehad en wellicht is het oude nummer gekoppeld aanhet andere account?

Fast Dormancy is geen app (zover ik weet) maar een instelling in oa Android om batterij te besparen. Het rare is dat op custom ROMS deze instelling standaard aan staan. Vandaar mijn vraag.
Reputatie 2
Badge +1
Hey HDFreak,

Het oude nummer is inderdaad gekoppeld aan de account Darkling waardoor je een nieuwe account aan hebt moeten maken met jouw nieuwe telefoonnummer.
Reputatie 7
Badge +9
Weer wat geleerd.;)🆒
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Natascha,

Op de een of andere manier kan ik niet meer inloggen met account Darkling. Ik heb een nummerportering gehad en wellicht is het oude nummer gekoppeld aanhet andere account?

Fast Dormancy is geen app (zover ik weet) maar een instelling in oa Android om batterij te besparen. Het rare is dat op custom ROMS deze instelling standaard aan staan. Vandaar mijn vraag.


Hoi HDFreak,

Niet alle providers ondersteunen dit. Simyo ondersteunt Fast Dormancy niet helaas.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hoi Natascha,

Op de een of andere manier kan ik niet meer inloggen met account Darkling. Ik heb een nummerportering gehad en wellicht is het oude nummer gekoppeld aanhet andere account?

Fast Dormancy is geen app (zover ik weet) maar een instelling in oa Android om batterij te besparen. Het rare is dat op custom ROMS deze instelling standaard aan staan. Vandaar mijn vraag.


Hoi HDFreak,

Niet alle providers ondersteunen dit. Simyo ondersteunt Fast Dormancy niet helaas.

Groetjes,

Alex


Bedankt Alex voor je reactie.

Het maakt me niet zo veel uit, maar als je het inschakeld en je netwerk ondersteunt het niet dan schijnt de smartfone flink wat meer batterij te vreten.

Prettig weekend.

Gr. Richard
Reputatie 5
Badge +10
Hoi HDFreak,

Ok bedankt voor de informatie. Juice defender is ook nog een optie. Deze app is bedoeld om je batterij te sparen.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Dat proggie ken ik inderdaad maar de keerzijde is dat als je batterij wilt besparen juicedefener je dataverbinding stillegt voor een in te stellen tijd.Maar toch bedankt voor je hulp.

Ik kom van Vodafone en moet nu al zeggen dat ik dik tevreden ben met het bereik. Mag ook wel eens een keer gezegd worden. :D

Groetjes.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi HDFreak,

Ja het klopt inderdaad dat je dataverbinding stil wordt gelegd. Je ontvangt dan pas email en Whatsapp berichten zodra je het scherm weer aanzet. Ik merk trouwens dat het in de praktijk ook niet altijd werkt.

Bedankt voor het compliment :)

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo,

Wordt Fast Dormancy inmiddels ondersteund door Simyo/KPN?
Alvast bedankt!

Wouter
Badge +6
Hallo,

Wordt Fast Dormancy inmiddels ondersteund door Simyo/KPN?
Alvast bedankt!

Wouter


Hoi Doubleyoupee,

Simyo ondersteunt geen Fast Dormancy. Of wij dit wel gaan ondersteunen is niet bekend.
Badge
Hallo,

Wordt Fast Dormancy inmiddels ondersteund door Simyo/KPN?
Alvast bedankt!

Wouter


Hoi Doubleyoupee,

Simyo ondersteunt geen Fast Dormancy. Of wij dit wel gaan ondersteunen is niet bekend.

Bedankt voor je antwoord.
Is dit Simyo specifiek en heeft KPN wel ondersteuning voor Fast Dormancy?

Ondanks dat deze netwerkfeature bij de meesten geheel onbekend is, vind ik het wel vreemd dat het niet ondersteunt wordt.
Mijn nieuwe mobiel zuigt batterij op 3G omdat hij constant blijft wachten op een signaaltje van Simyo...die dus nooit komt.
Ik moet handmatig met root Fast Dormancy uitschakelen.
Badge +6
Bedankt voor je antwoord.
Is dit Simyo specifiek en heeft KPN wel ondersteuning voor Fast Dormancy?

Ondanks dat deze netwerkfeature bij de meesten geheel onbekend is, vind ik het wel vreemd dat het niet ondersteunt wordt.
Mijn nieuwe mobiel zuigt batterij op 3G omdat hij constant blijft wachten op een signaaltje van Simyo...die dus nooit komt.
Ik moet handmatig met root Fast Dormancy uitschakelen.


Hoi Doubleyoupee,

Simyo ondersteunt dit niet. Ik weet niet of KPN het wel of niet ondersteunt. Ik kan je daar helaas geen antwoord opgeven. 😞
Badge
Bedankt voor je antwoord.
Is dit Simyo specifiek en heeft KPN wel ondersteuning voor Fast Dormancy?

Ondanks dat deze netwerkfeature bij de meesten geheel onbekend is, vind ik het wel vreemd dat het niet ondersteunt wordt.
Mijn nieuwe mobiel zuigt batterij op 3G omdat hij constant blijft wachten op een signaaltje van Simyo...die dus nooit komt.
Ik moet handmatig met root Fast Dormancy uitschakelen.


Hoi Doubleyoupee,

Simyo ondersteunt dit niet. Ik weet niet of KPN het wel of niet ondersteunt. Ik kan je daar helaas geen antwoord opgeven. :(

Bedankt. Niet echt een 'normale' vraag ook.
Misschien dat Alex het weet (hij antwoorde vorig jaar).

Het onderwerp lijkt misschien insignificant maar mijn telefoon wordt in 1uur 913 keer uit "deep sleep" gehaald als ik op 3G zit met fast dormancy aan... Het lijkt me dat op veel smartphones op het simyo netwerk dit niet anders zou zijn.

Badge +6
Bedankt. Niet echt een 'normale' vraag ook.
Misschien dat Alex het weet (hij antwoorde vorig jaar).

Het onderwerp lijkt misschien insignificant maar mijn telefoon wordt in 1uur 913 keer uit "deep sleep" gehaald als ik op 3G zit met fast dormancy aan... Het lijkt me dat op veel smartphones op het simyo netwerk dit niet anders zou zijn.



Hoi Doubleyoupee,

Moderator Alex weet net zoveel als ik en kan je hier geen ander antwoord op geven. Ik heb dit nagevraagd bij de technische dienst en Simyo ondersteunt dit niet. Of KPN dit ondersteunt is niet bekend bij mij.
Ik vroeg mij af of fast dormancy anno 2015 wel wordt ondersteund?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi gijs007,

Goede vraag! Helaas is degene die mij hier een duidelijk antwoord op kan geven helaas vandaag niet aanwezig. Ik kom hier morgen meteen op terug 🙂.

Groetjes, Tiury
Reputatie 6
Badge +10
Hoi gijs007,

Helaas heb ik geen aanvullende informatie kunnen vinden of gekregen van KPN. Ik kan dus niet aangeven of dit inmiddels zo is of dat er nooit iets mee is gedaan. De meeste informatie stamt ook uit 2012-2013, dus ik vraag me af of dit nog van toepassing is op jouw telefoon.

Groetjes, Tiury

Reageer