Indien je geen verbinding krijgt met internet, ligt dit waarschijnlijk aan de instellingen.
Controleer onderstaande gegevens:
• Staat de optie Internet op je Mobiel aan?
o Zet eerst de optie ‘Internet op je mobiel’ via Mijn Simyo.
• Zijn de instellingen per sms ontvangen?
o Je kunt de instellingen voor Internet op je Mobiel aanvragen door een gratis SMS bericht met de tekst 'ja' naar 1300 te verzenden. Je ontvangt de instellingen dan automatisch. Ontvang je niets, dan maakt je toestel gebruik van een besturingssysteem welke geen configuratie sms ondersteunt. Neem in dat geval een kijkje in Ă©Ă©n van de onderstaande topics.
Android
iPhone
Nokia
Samsung
LG
Bladzijde 4 / 5
Hoi,
Ik heb een internet bundel aan gevraagd, maar het werkt niet.
Ik heb een HTC wildfire S.
Ik heb "ja" naar 1300 gestuurd maar krijg een bericht terug dat het niet in te stellen is op mijn telefoon.
Weet iemand hoe ik mijn toestel moet instellen?
bvd Helko
Ik heb een internet bundel aan gevraagd, maar het werkt niet.
Ik heb een HTC wildfire S.
Ik heb "ja" naar 1300 gestuurd maar krijg een bericht terug dat het niet in te stellen is op mijn telefoon.
Weet iemand hoe ik mijn toestel moet instellen?
bvd Helko
Hoi NiNa1970,
Kan je aangeven welk toestel je gebruikt. Ik vermoed dat je de instellingen handmatig moet instellen. Als je geen internet bundel hebt, betaal je € 1,- per mb. Dit kan hoog oplopen.
Groetjes,
Alex
Samsung Chat S3350
Hoi NiNa1970,
Kan je aangeven welk toestel je gebruikt. Ik vermoed dat je de instellingen handmatig moet instellen. Als je geen internet bundel hebt, betaal je € 1,- per mb. Dit kan hoog oplopen.
Groetjes,
Alex
Kan je aangeven welk toestel je gebruikt. Ik vermoed dat je de instellingen handmatig moet instellen. Als je geen internet bundel hebt, betaal je € 1,- per mb. Dit kan hoog oplopen.
Groetjes,
Alex
Ps, ik heb al 1300 gesmst met ja, kreeg ook de configuratieberichten en heb deze opnieuw geinstalleerd, GSM daarna helemaal uitgeschakeld en opnieuw opgestart, ja ja, ik leer veel hier 🙂
Zo, hier maar weer mijn volgende "probleem". :-)
Heb al een hele tijd een probleem met het gebruik van WIFI en internet.
Ik heb bij mijn abonnement voor mijn samsung chat geen internet, maar kon voorheen wel gewoon gebruik maken van naast WIFI ook het internet waarvoor ik dan natuurlijk voor het laatste wel apart betaalde.
Nu kan ik wel verbinden met internet en WIFI echter krijg dan vrijwel onmiddelijk de melding DNS mislukt.
Wie weet raad?
Groetjes,
Jeanine
Heb al een hele tijd een probleem met het gebruik van WIFI en internet.
Ik heb bij mijn abonnement voor mijn samsung chat geen internet, maar kon voorheen wel gewoon gebruik maken van naast WIFI ook het internet waarvoor ik dan natuurlijk voor het laatste wel apart betaalde.
Nu kan ik wel verbinden met internet en WIFI echter krijg dan vrijwel onmiddelijk de melding DNS mislukt.
Wie weet raad?
Groetjes,
Jeanine
Het is mogelijk om met jouw blackberry bundel gebruik te maken van het internet op een ander toestel. Hiervoor dien je wel de internet instellingen van het betreffende toestel in te voeren.
Hoi Wayne,
Dank je wel. Ik ga het proberen!
Het is opgelost, bedankt !
hey Lenn,
Ik heb jou een privebericht gestuurd met daarin de relevante informatie. Zou je even kunnen kijken of het je met die instellingen wel lukt?
Ik heb jou een privebericht gestuurd met daarin de relevante informatie. Zou je even kunnen kijken of het je met die instellingen wel lukt?
Hallo, ik heb precies de instructies opgevolgd voor het handmatig in te stellen van mijn internet opties, maar het werkt nog steeds niet? Het is wel geactiveerd daar heb ik bericht over gekregen. Het gaat om een Sony Ericsson mini pro, heb de instelling al meerdere keren in gevoerd maar hij zegt nog steeds: browser pagina kan niet laden omdat er geen verbinding met internet is.
Groeten
Lenn
Groeten
Lenn
Welkom op het forum Mathilde,
Het is mogelijk om met jouw blackberry bundel gebruik te maken van het internet op een ander toestel. Hiervoor dien je wel de internet instellingen van het betreffende toestel in te voeren.
Het is mogelijk om met jouw blackberry bundel gebruik te maken van het internet op een ander toestel. Hiervoor dien je wel de internet instellingen van het betreffende toestel in te voeren.
Hallo,
Ik heb een Blackberry met een simyo-abonnement met Blackberry-bundel.
Nu zou ik graag een Samsung willen aanschaffen.
Kan ik met de Blackberrybundel ook internetten op bijv een Samsung?
(Het duurt tenslotte anders meer dan een maand voordat mijn bundel omgezet is).
Ik heb een Blackberry met een simyo-abonnement met Blackberry-bundel.
Nu zou ik graag een Samsung willen aanschaffen.
Kan ik met de Blackberrybundel ook internetten op bijv een Samsung?
(Het duurt tenslotte anders meer dan een maand voordat mijn bundel omgezet is).
Hoi Bernard,
Goed om te horen dat het werkt. Ook bedankt voor het vermelden van je oplossing hier op het forum.
Groetjes,
Alex
Goed om te horen dat het werkt. Ook bedankt voor het vermelden van je oplossing hier op het forum.
Groetjes,
Alex
Hoi,
Mijn internet doet het inmiddels, het probleem bleek te zitten in dat ik iets had aangevinkt wat juist niet moest. Stond bij mij onder: Mobiele gegevens altijd
aan inschakelen. Dit moet dus uit staan wil het internet het doen. Bedankt voor de hulp!
Groeten,
Bernard
Mijn internet doet het inmiddels, het probleem bleek te zitten in dat ik iets had aangevinkt wat juist niet moest. Stond bij mij onder: Mobiele gegevens altijd
aan inschakelen. Dit moet dus uit staan wil het internet het doen. Bedankt voor de hulp!
Groeten,
Bernard
Sinds juli 2012 heb ik een abbonement bij Simyo, met internet. Nu ben ik vorige week naar het buitenland geweest, waarbij ik mijn mobiele internet heb uitgeschakeld. Bij thuiskomst, heb ik mijn mobiele internet niet meer aangekregen. Ik heb alle instructies op mijn telefoon gevolgt, maar niets werkt. Ik krijg telkens in beeld: Packet-gegevens: verbinding niet toegestaan.
Ik kan wel internetten via Wifi, dit kon tevens in het buitenland. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Kan iemand mij misschien helpen?
ik heb een Nokia E71
Groetjes,
Corbatstof
Beste Corbastof,
Ik heb je een privé bericht verstuurd.
Hoi,
Sinds juli 2012 heb ik een abbonement bij Simyo, met internet. Nu ben ik vorige week naar het buitenland geweest, waarbij ik mijn mobiele internet heb uitgeschakeld. Bij thuiskomst, heb ik mijn mobiele internet niet meer aangekregen. Ik heb alle instructies op mijn telefoon gevolgt, maar niets werkt. Ik krijg telkens in beeld: Packet-gegevens: verbinding niet toegestaan.
Ik kan wel internetten via Wifi, dit kon tevens in het buitenland. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Kan iemand mij misschien helpen?
ik heb een Nokia E71
Groetjes,
Corbatstof
Sinds juli 2012 heb ik een abbonement bij Simyo, met internet. Nu ben ik vorige week naar het buitenland geweest, waarbij ik mijn mobiele internet heb uitgeschakeld. Bij thuiskomst, heb ik mijn mobiele internet niet meer aangekregen. Ik heb alle instructies op mijn telefoon gevolgt, maar niets werkt. Ik krijg telkens in beeld: Packet-gegevens: verbinding niet toegestaan.
Ik kan wel internetten via Wifi, dit kon tevens in het buitenland. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Kan iemand mij misschien helpen?
ik heb een Nokia E71
Groetjes,
Corbatstof
Ik heb de instellingen die in het andere topic staan geprobeerd (diezelfde had ik eerder ook al een geprobeerd), maar nog steeds krijg ik geen verbinding. Ik krijg weer de melding: Geen service, Geselecteerd netwerk (NL KPN) niet beschikbaar. Wat kan ik nu het beste doen?
Groeten,
Bernard
Beste Bernard,
Ik heb je een privé bericht gestuurd. Kan me laten weten of het internet werkt.
Welkom op het forum Bernard,
Voor jouw toestel moet je de juiste instellingen handmatig invoeren. De bovengenoemde instellingen zijn niet correct. In dit topic staan de juiste instellingen voor je toestel. Kan je aangeven of het is gelukt?
Groetjes,
Alex
Hoi Alex,
Ik heb de instellingen die in het andere topic staan geprobeerd (diezelfde had ik eerder ook al een geprobeerd), maar nog steeds krijg ik geen verbinding. Ik krijg weer de melding: Geen service, Geselecteerd netwerk (NL KPN) niet beschikbaar. Wat kan ik nu het beste doen?
Groeten,
Bernard
Welkom op het forum Bernard,
Voor jouw toestel moet je de juiste instellingen handmatig invoeren. De bovengenoemde instellingen zijn niet correct. In dit topic staan de juiste instellingen voor je toestel. Kan je aangeven of het is gelukt?
Groetjes,
Alex
Voor jouw toestel moet je de juiste instellingen handmatig invoeren. De bovengenoemde instellingen zijn niet correct. In dit topic staan de juiste instellingen voor je toestel. Kan je aangeven of het is gelukt?
Groetjes,
Alex
Hallo,
Ik heb sinds een paar weken een nieuwe telefoon, een HTC ChaCha, en heb een simyo-simkaart. Ik had voorheen altijd een abonnement met alleen smsen en bellen maar sinds deze maand heb ik daar mobiel internet aan toegevoegd. Het probleem is nu dat het instellen van het mobiele internet niet lukt. Ik heb al meerdere keren mijn APN opnieuw ingesteld, maar het probleem blijft. Ik krijg steeds een melding waarin staat: geslecteerd netwerk (NL KPN) niet beschikbaar. Wel krijg ik de bevestiging wanneer ik via Mobiele providers een netwerk ga zoeken dat ik geregistreerd ben op NL KPN en ik heb net ook het verbruik van mijn abonnement bekeken die geeft aan dat ik al wel MB's heb verbruikt zonder dat ik ook nog maar 1x gebruik heb gemaakt van mijn mobiel internet...De instellingen van mijn APN's zijn:
Naam: KPN Mobiel Internet
APN: portalmmm.nl
Proxy: niet ingesteld
Poort: niet ingesteld
Gebruikersnaam: niet ingesteld
Wachtwoord: niet ingesteld
Server: niet ingesteld
MMSC: niet ingesteld
MMS-proxy: niet ingesteld
MMS-poort: niet ingesteld
Mms-protocol: WAP 2.0
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: default
Naam: KPN MMS
APN: portalmmm.nl
Proxy: niet ingesteld
Poort: niet ingesteld
Gebruikersnaam: niet ingesteld
Wachtwoord: niet ingesteld
Server: niet ingesteld
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS-proxy: 10.10.100.20
MMS-poort: 5080
Mms-protocol: WAP 2.0
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: mms
Â
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb sinds een paar weken een nieuwe telefoon, een HTC ChaCha, en heb een simyo-simkaart. Ik had voorheen altijd een abonnement met alleen smsen en bellen maar sinds deze maand heb ik daar mobiel internet aan toegevoegd. Het probleem is nu dat het instellen van het mobiele internet niet lukt. Ik heb al meerdere keren mijn APN opnieuw ingesteld, maar het probleem blijft. Ik krijg steeds een melding waarin staat: geslecteerd netwerk (NL KPN) niet beschikbaar. Wel krijg ik de bevestiging wanneer ik via Mobiele providers een netwerk ga zoeken dat ik geregistreerd ben op NL KPN en ik heb net ook het verbruik van mijn abonnement bekeken die geeft aan dat ik al wel MB's heb verbruikt zonder dat ik ook nog maar 1x gebruik heb gemaakt van mijn mobiel internet...De instellingen van mijn APN's zijn:
Naam: KPN Mobiel Internet
APN: portalmmm.nl
Proxy: niet ingesteld
Poort: niet ingesteld
Gebruikersnaam: niet ingesteld
Wachtwoord: niet ingesteld
Server: niet ingesteld
MMSC: niet ingesteld
MMS-proxy: niet ingesteld
MMS-poort: niet ingesteld
Mms-protocol: WAP 2.0
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: default
Naam: KPN MMS
APN: portalmmm.nl
Proxy: niet ingesteld
Poort: niet ingesteld
Gebruikersnaam: niet ingesteld
Wachtwoord: niet ingesteld
Server: niet ingesteld
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS-proxy: 10.10.100.20
MMS-poort: 5080
Mms-protocol: WAP 2.0
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: mms
Â
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Hoi,
Sinds juli 2012 heb ik een abbonement bij Simyo, met internet. Nu ben ik vorige week naar het buitenland geweest, waarbij ik mijn mobiele internet heb uitgeschakeld. Bij thuiskomst, heb ik mijn mobiele internet niet meer aangekregen. Ik heb alle instructies op mijn telefoon gevolgt, maar niets werkt. Ik krijg telkens in beeld: Packet-gegevens: verbinding niet toegestaan.
Ik kan wel internetten via Wifi, dit kon tevens in het buitenland. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Kan iemand mij misschien helpen?
Groetjes,
Corbatstof
Sinds juli 2012 heb ik een abbonement bij Simyo, met internet. Nu ben ik vorige week naar het buitenland geweest, waarbij ik mijn mobiele internet heb uitgeschakeld. Bij thuiskomst, heb ik mijn mobiele internet niet meer aangekregen. Ik heb alle instructies op mijn telefoon gevolgt, maar niets werkt. Ik krijg telkens in beeld: Packet-gegevens: verbinding niet toegestaan.
Ik kan wel internetten via Wifi, dit kon tevens in het buitenland. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Kan iemand mij misschien helpen?
Groetjes,
Corbatstof
Welkom op het forum Rool,
Volgens onze gegevens heb je sinds je berichtje op het forum gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Werkt het internet inderdaad op je HTC?
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heb je sinds je berichtje op het forum gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Werkt het internet inderdaad op je HTC?
Groetjes,
Alex
Hallo allemaal, ik heb net een half uur geleden op mijn prepay card een maandbundel aangeschaft.
Ik heb ook internet op mijn telefoon aangezet in de instellingen op mijn simyo.
Er staat dat ik binnen 30 min 4 smsjes krijg maar die heb ik niet gekrege.
Ik heb inmiddels ook al gesms (Ja) naar 1300 en krijg een melding terug dat mijn gsm niet bekend is bij simyo.
Ik heb daarna de handmatige manier probeerd , instellen lukt allemaal goed maar ik krijg geen internet verbinding op mijn gsm.
Ik heb trouwens een HTC Desire C met android 4.0.3
Hoelang duurt het dat je internet hebt na het activeren van de maandbundel.
En waarom krijg ik geen sms gestuurd.
Grt Rool
Ooh ja ik heb ook al de instellingen voor android meerdere malen doorlopen zonder resultaat.
Hallo allemaal, ik heb net een half uur geleden op mijn prepay card een maandbundel aangeschaft.
Ik heb ook internet op mijn telefoon aangezet in de instellingen op mijn simyo.
Er staat dat ik binnen 30 min 4 smsjes krijg maar die heb ik niet gekrege.
Ik heb inmiddels ook al gesms (Ja) naar 1300 en krijg een melding terug dat mijn gsm niet bekend is bij simyo.
Ik heb daarna de handmatige manier probeerd , instellen lukt allemaal goed maar ik krijg geen internet verbinding op mijn gsm.
Ik heb trouwens een HTC Desire C met android 4.0.3
Hoelang duurt het dat je internet hebt na het activeren van de maandbundel.
En waarom krijg ik geen sms gestuurd.
Grt Rool
Ik heb ook internet op mijn telefoon aangezet in de instellingen op mijn simyo.
Er staat dat ik binnen 30 min 4 smsjes krijg maar die heb ik niet gekrege.
Ik heb inmiddels ook al gesms (Ja) naar 1300 en krijg een melding terug dat mijn gsm niet bekend is bij simyo.
Ik heb daarna de handmatige manier probeerd , instellen lukt allemaal goed maar ik krijg geen internet verbinding op mijn gsm.
Ik heb trouwens een HTC Desire C met android 4.0.3
Hoelang duurt het dat je internet hebt na het activeren van de maandbundel.
En waarom krijg ik geen sms gestuurd.
Grt Rool
helemaal super bedankt
Bladzijde 4 / 5
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.