.

Beantwoord

Email via 3G werkt niet, wat is er aan de hand?

  • 23 September 2015
  • 9 reacties
  • 470 Bekeken

Sinds een tijdje kan ik met mijn telefoon geen e-mails meer versturen via het 3G netwerk. Wel via WiFi. De instellingen van mijn IPhone zijn niet veranderd. Wat is er asn de hand? Hoe kan ik weer mails versturen via 3G
icon

Beste antwoord door Nielsiejjj92 23 September 2015, 23:35

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Kun je wel internetten?
Ja, dat wel
Reputatie 7
Badge +9
Misschien dat jouw mailprovider heeft beslist dat er niet meer via het mobiele internet ingelogd kan worden en nog wel als je thuis al dan niet via WiFi met hun mailserver bent verbonden.
Reputatie 3
Badge +5
Heb je toevallig een e-mailadres van een internetprovider? Zoals planet/KPN/UPC/Online/Ziggo etc
Ja, ik heb een online account. Tot een paar weken geleden werkte alles prima.
Reputatie 3
Badge +5
Hier staat meer informatie over het onderwerp: http://forum.kpn.com/t5/Mobiel/Hoe-kan-ik-uitgaand-e-mailen-op-mijn-mobiel/ta-p/302028

''maar ook andere e-mail-providers hebben overwegend hetzelfde beleid.'' Het kan zijn dat dit dus de oorzaak is.
Maar het is handig om nog wat zaken na te gaan. Een moderator zal vast binnenkort reageren op dit bericht en kan jou'n gegevens erbij pakken.
Reputatie 3
Badge +5
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/uitgaande-e-mails-sturen-niet-meer-mogelijk-29492
Thnx
Reputatie 4
Badge +10
Hoi DutchDragon, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Internet. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.

Goed dat andere forumgebruikers al het één en ander hebben gevraagd 🙂 Van welke internetprovider maak je gebruik?

Nielsiejjj92 heeft ook een link toegevoegd naar een forumtopic “Uitgaande e-mails sturen niet meer mogelijk”. Het is inderdaad belangrijk om deze even door te nemen. Bij sommige klanten is dit helaas de reden waarom ze geen uitgaande e-mails kunnen sturen.

Heb je nog vragen?

@RicoK, Scotsman en Nielsiejjj92; dank jullie wel voor de hulp 😃

Reageer