.

Email: Beëindiging internetbundel

  • 1 August 2012
  • 9 reacties
  • 505 Bekeken

Badge
Vanmorgen kreeg ik een emailtje waarin stond:
"Voor je abonnement met telefoonnummer 06xxxxxxxx heb je de Internetbundel beëindigd.
Je Internetbundel wordt per 31-07-2012 stopgezet."

Maar ik ben sinds 2 juli overgegaan met nummerbehoud naar een andere provider. Dan stopt het abonnement toch?
Het lijkt mij dan logisch dat de internetbundel dan ook automatisch stopt.
Wat heb ik aan een internetbundel als ik er geen gebruik van kan maken?
Ik ga er vanuit dat dit automatisch gecorrigeerd wordt op de eindafrekening van augustus?

#next_pages_container { width: 5px; hight: 5px; position: absolute; top: -100px; left: -100px; z-index: 2147483647 !important; }

9 reacties

Badge +2
Beste Funske,

Heb je de afgelopen maand je bel- of internet bundel(s) gewijzigd, dan worden de nieuwe bundels vandaag mogelijk niet getoond via Mijn Simyo en kan het zijn dat je een mail hebt gekregen dat je bundels zijn stopgezet.
We werken aan een oplossing en hopen dit binnen 24 uur te herstellen. Alle verbruikskosten worden daarna uiteraard alsnog verrekend met je bel- of internet bundel(s). Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Badge
die tekst stuurt de moderatort naar iedereen! gewoon een standaard tekst
Ik kreeg een soortgelijke mail, alleen ik ga volgens mijn nieuwe provider pas 10 aug. over, waarom stopt mijn bundel dan nu al?
Badge
Mensen weest blij.
Je krijgt hier tenminste een reactie.
Moet je nog maar afwachten bij andere providers!

😛
Mensen weest blij.
Je krijgt hier tenminste een reactie.
Moet je nog maar afwachten bij andere providers!

:p


Reageer als je wat zinnigs te zeggen hebt. Hier heb ik toch niets aan!
Badge +6
Ik kreeg een soortgelijke mail, alleen ik ga volgens mijn nieuwe provider pas 10 aug. over, waarom stopt mijn bundel dan nu al?

Beste Sylvian,

Kan je mij in een privé bericht het tijdelijke telefoonnummer sturen zodat ik het voor je kan nakijken waarom je de email hebt gekregen.
Badge +6
Hoi iedereen,

Het probleem dat de belbundel of internetbundel na een wijziging niet werden vertoond op Mijn Simyo is oplost.
Voor een aantal klanten is hun internetbundel nog niet zichtbaar daar wordt aangewerkt.
Beste Sylvian,

Kan je mij in een privé bericht het tijdelijke telefoonnummer sturen zodat ik het voor je kan nakijken waarom je de email hebt gekregen.


Ik heb je rond 11 uur dat prive bericht gestuurd, weet je al wat?
Hallo Natascha,

Ik zie dat mijn internetbundel er weer bij staat. Bedankt.

Reageer