.

Beantwoord

E-mails verzenden met HUAWEI W2 lukt niet

  • 7 March 2014
  • 2 reacties
  • 417 Bekeken

Badge +2
Sinds gisteren kan ik ineens geen email meer verzenden zonet lukte het wel een mailtje te versturen en gelijk daarna weer niet. Wat kan dit nou weer zijn?
icon

Beste antwoord door Dries 10 March 2014, 12:06

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +2
Wie o wie kan mij helpen ik werk met een HUAWEI W2 en tot voor kort was er niks aan het handje maar ineens word er gewoon geen mail meer verzonden wel ontvangen.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Gewoonrobert,

Wat vervelend dat je weer problemen ervaart met het versturen van e-mails. In dit topic heb je een tijdje terug al aangegeven dat je ook geen e-mails kon versturen. Om je hier goed mee te helpen heb ik een aantal vragen voor je.

Wat gebeurt er precies als je de e-mail niet kan versturen? Krijg je een foutmelding? Gebeurt er niets? Heb je toevallig een nog ander e-mailadres eraan gekoppeld? Heb je iets veranderd aan je instellingen?

Het is vreemd dat het soms wel werkt en soms niet. De telefoon lijkt soms te werken en soms niet. Misschien zijn er andere forum gebruikers met een HUAWEI W2 die geen problemen hebben met het versturen van e-mails? Anders kun je eventueel contact opnemen met de leverancier van het toestel?

Reageer