.

Dataverkeer valt niet in dagbundel

  • 16 July 2012
  • 4 reacties
  • 386 Bekeken

Badge
Beste medewerker,

Gisteren heb ik een dagbundel aangeschaft. Vandaag sta ik echter bijna 5 euro in de min omdat, volgens mij, het vebruik niet met de bundel is verrekend.
Ik zie staan dat er 8884 kb is verbruikt. Als ik uitga van 0.10 cent per KB klopt het bedrag nog niet. Volgens mij moet dit in de bundel vallen.
Kunnen jullie dit voor mij nakijken en eventueel oplossen?

Mijn dank.

Nadia van S.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum JuniperMana,

Volgens onze gegevens heb je de dagbundel op 15/7 om 12:56 geactiveerd. Het internetverbruik waarvoor kosten zijn berekend heeft op 15/7 om 12:54 plaats gevonden. Het verbruik is daarom buiten de bundel berekend.

Groetjes,

Alex
Badge
Dus het Simyo forum openen en de databundel aanzetten kost 8 mb? Kan het me niet voorstellen....
Reputatie 5
Badge +10
Dus het Simyo forum openen en de databundel aanzetten kost 8 mb? Kan het me niet voorstellen....

Hoi JuniperMana,

We kunnen niet zien waar het internet verbruik vandaan komt. Wij registreren alleen aantal kb's en tijdstip + datum. Ik kan daarom niet controleren of dit verbruik veroorzaakt is door het bezoeken van het forum en/of het activeren van een databundel.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
JuniperMana,

De simyo site is zeker geen data efficiƫnte site. De homepage is al 650KB en per pagina kan daar zo 250KB bovenop komen.
Zeker kan het zijn dat je toestel email en andere apps synchroniseerde omdat het een internet verbinding detecteerde. Dat alles kan flink aantikken!

Reageer