.

Beantwoord

Databundel overschreden?

  • 24 October 2012
  • 1 reactie
  • 363 Bekeken

Badge
Hallo Simyo,

Ik ben sinds enkele maanden klant van Simyo. Ongeveer 4 jaar lang maak ik gebruik van een databundel. De laatste 2 jaar maak ik gebruik van een databundel van 500 MB. Daar ben ik nog nooit overheen gekomen. Nu bij Simyo blijkt dat ik mijn limiet van 500 MB heb overschreden na 3 weken. Ik vind dit erg vreemd, omdat ik geen zwaar dataverbruik toepas.

Ik heb hierop enkele vragen:

- Kunnen jullie zien / checken wanneer er veel data is verbruikt en of dat klopt?
- Ik heb mijn databundel direct uitgeschakeld na jullie bericht hierover. Mocht ik mijn databundel voor enkele momenten toch in willen schakelen, hoe krijg ik dan inzicht in hoeveel data ik teveel verbruik?

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Paul
icon

Beste antwoord door Alex 26 October 2012, 16:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi strpaul,

Volgens onze gegevens heb je inderdaad meer dan 500 mb verbruikt. Aan je verbruik te zien, wordt er vanaf 19/10/12 veel data per internet sessie verbruikt. Dit gaat door t/m 22/10/12.

Je kunt aan je verbruikskosten zien of je veel data verbruikt. Ik raad je aan om een kijkje te nemen in dit topic. Hier staat veel informatie over je veel internet verbruikt met je telefoon. Op je persoonlijke pagina kun je niet zien hoeveel data je buiten de bundel hebt verbruikt. Je kunt dus wel de verbruikskosten zien.

Groetjes,

Alex

Reageer