mijn nummer is ***, abonnement 500Mb/maand.
Vanmiddag rond 12 uur toevallig tegoed gecheckt: nog exact 200Mb over!
Ik was op mijn werk, deed niets met de mobiel, zat tevens op wifi netwerk..
Kreeg om 15.37 uur Simyo sms: 75% verbruikt. Check: nog precies 100Mb over!
Toen meteen 3G uitgezet!
Echter om 16.56 uur weer Simyo sms: 100% verbruikt en kosten in rekening.
Hoe kan dit toch?!? Dit is me exact hetzelfde overkomen in Maart! Dit is toch geen verdienmodel?
Ik vind dit heel vervelend! Zit nu weer een halve maand zonder internet en heb alweer extra kosten. Heb dit bij mijn vorige provider nog nooit meegemaakt!
Heeft u voor mij een antwoord of liever, een nette oplossing?
De extra kosten zijn vervelend maar als u mijn abonnement desnoods per direct overzet naar 1000 Mb vind ik het prima. Als ik maar weer internet heb.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Ruud Obdeijn
Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactie