.

Beantwoord

Bundel is niet op en toch internet kosten


Badge +1
Er word door moderators beweerd in verschillende topics,dat het verbruik regelmatig word bijgesteld,op 31mei om 23.58 uur stond mijn bundel nog op 96 mb en toch staat er een bedrag van € 4,70 open in mijn verbruik,navraag doet geen antwoord,ik er een sik van,deze morgen staat de bundel op. 200 mb,zo ook bij mijn vrouw die heeft prepaid en internet staat uit een negatief saldo van € 27,71 wat gebeurt er allemaal??
icon

Beste antwoord door Charlene 3 June 2013, 18:12

Bekijk originele reactie

20 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Beste Vutter,

Ik weet zeker als je aan de klantenservide "of hier op het forum" vraagt waar waar de kosten van €4,70 vandaan komen dat je een prima helder antwoord krijgt.
Badge +1
Wie weet waar mijn € 4,70 extra kosten vandaan komen ,terwijl m,n bundel niet verbruikt is,er stond op vrijdagavond laat nog een tegoed van 96 mb en toch kosten ra ra
Badge +1
Beste meneer Martijn ik ben al 5 dagen bezig om antwoord te krijgen ,want er is meer aan de hand ,ook m,n vrouw heeft ineens problemen,maar ok het zal wel zullen ze denken ,zie je geld maar eens terug te krijgen
Badge
volgens mij be***** ze de boel bij simyo
Beste meneer Martijn ik ben al 5 dagen bezig om antwoord te krijgen ,want er is meer aan de hand ,ook m,n vrouw heeft ineens problemen,maar ok het zal wel zullen ze denken ,zie je geld maar eens terug te krijgen
Badge +8
Er word door moderators beweerd in verschillende topics,dat het verbruik regelmatig word bijgesteld,op 31mei om 23.58 uur stond mijn bundel nog op 96 mb en toch staat er een bedrag van € 4,70 open in mijn verbruik,navraag doet geen antwoord,ik er een sik van,deze morgen staat de bundel op. 200 mb,zo ook bij mijn vrouw die heeft prepaid en internet staat uit een negatief saldo van € 27,71 wat gebeurt er allemaal??Wie weet waar mijn € 4,70 extra kosten vandaan komen ,terwijl m,n bundel niet verbruikt is,er stond op vrijdagavond laat nog een tegoed van 96 mb en toch kosten ra ra

Hoi Vutter,

Ik lees uit uw berichtjes dat er erg veel verwarring is over de opbouw van de factuur en de verbruikskosten die buiten de bundel worden gemaakt. Ik heb ook diverse emails gevonden, waarin mijn collega's u proberen uit te leggen waar die kosten uit bestaan en hoe de factuur is opgebouwd.
Er is sprake geweest van onterechte kosten, toen u "Internet op je mobiel" had uitgezet op Mijn Simyo, en het verbruik door een storing toch doorging. Die kosten hebben wij voor u vergoed op de factuur van mei, dat is de eerstvolgende factuur die u gaat ontvangen. Daar hebben wij u ook over geĂŻnformeerd.
Ik snap dat uw vertrouwen minder is, nu er iets verkeerd is gegaan.
Maar ik wil u toch vragen om ook naar de afwikkeling te kijken. Onterechte kosten vergoeden wij altijd. En daarom mij nog een kans te geven het vertrouwen terug te winnen.

Ik zou u graag antwoorden op alle specifieke factuurvragen die u nog heeft. Dan beginnen wij met z'n tweeën opnieuw, zonder de voorgaande communicatie die blijkbaar niet helder is overgekomen. Als u mij een privébericht kunt sturen met het telefoonnummer waar het over gaat, en de vragen waar u nog mee zit (liefst met de factuurnummers waar de vragen over gaan), dan kan ik u morgen uitgebreid antwoorden en hopelijk die verwarring wegnemen.

Ik wacht op uw bericht,

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Als je vraag goed leest ,kan je die ook beantwoorden,ik heb een vraag naar de klantenservice gestuurd op 29 mei en 30 mei weer en jullie antwoorden helemaal niet,ik vind dit minachting van klanten,en je moet teen vraag met een weder vraag beantwoorden ,ik heb het een beetje gehad met u,enig en niet de enigste,en ik vraag mij af of de zogenaamde simyo experts,geen leuk abonnement hebben bij jullie,want die geven jullie ook altijd gelijk
Badge +1
ik heb al verschillende manieren geprobeerd om contact te krijgen met simyo,via de klantenservice,maar het schijnt maar niet te lukken,ik ben intussen wat gekalmeerd over het negatieve saldo van m,n vrouw (€ 27,41)ik heb betaald maar ik heb toch het gevoel dat ik aan de goden ben overgeleverd,ik heb er nu zoveel over gelezen,maar nog nooit dat simyo fout zat!!
er is ook een reactie van een dame Charlene om een privebericht te sturen,ik weet niet precies hoe dat gaat,als het prive wat ik heb gestuurd naar de klantenservice is ,dan is het gelauterde antwoord ,we hebben het druk ,we proberen het in 3dagen nog eens,ook dat is al weer een tijd geleden,en mevrouw Charlene weet ook als het over prepraid gaat ,dat daar geen factuur van is,en op de site staat alleen het verbruik.
Reputatie 7
Badge +9
Je kunt  Charlene een privebericht sturen via https://forum.simyo.nl/private.php?do=newpm&u=10646
Badge +8
Als je vraag goed leest ,kan je die ook beantwoorden,ik heb een vraag naar de klantenservice gestuurd op 29 mei en 30 mei weer en jullie antwoorden helemaal niet,ik vind dit minachting van klanten,en je moet teen vraag met een weder vraag beantwoorden ,ik heb het een beetje gehad met u,enig en niet de enigste,en ik vraag mij af of de zogenaamde simyo experts,geen leuk abonnement hebben bij jullie,want die geven jullie ook altijd gelijk

Hoi Vutter,

Het is uiteraard niet de bedoeling om u te ergeren met wedervragen. Het is slechts mijn bedoeling om de vragen zo helder mogelijk te krijgen, omdat er inmiddels al veel correspondentie over is geweest. Hoe duidelijker het voor mij is, des te duidelijker kan ik u antwoorden.
Ik zie dat u een vraag stelt over €4,70 verbruikskosten, en ik vind dat bedrag niet terug op uw twee laatste facturen. Vandaar mijn vraag over welk telefoonnummer en evt. factuur die vraag gaat, zodat het antwoord wat ik geef een volledig antwoord kan zijn.
Omdat ik gisteren de verschillende mailconversaties vond, die ook niet naar uw tevredenheid zijn afgesloten, wilde ik informeren of daar ook nog onduidelijkheden over bestaan.
In die mailconversaties vind ik ook vragen die over de aansluiting van uw vrouw gaan. Die vragen worden ook hier op het forum gesteld onder de naam Mirador.

Ik zou u en uw vrouw graag antwoorden op alle vragen die er nog zijn. Ik zal u ook een privébericht sturen.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi Vutter,

Ik ontvang zojuist ook uw privébericht.
Hartelijk dank daarvoor.

Groetjes,
Charlene
Tijdens deze gaande discussie ,waarop gesuggereerd word dat het louter en alleen,de schuld bij de klant legt van het negatieve saldo van mijn vrouw ,wat besproken is in het privé bericht,verwonderd het mij dat ondanks dat alles uit staat er weer kosten zijn van internet,hoe kan dit dan ??
Reputatie 3
Badge +9
Wat heeft u uitgezet, en wanneer?

Het systeem van Simyo werkt met een vertraging. Dus die kosten kunnen zijn van de tijd voordat u "het heeft uitgezet".

Als u geen internet wilt, dan is de beste oplossing om deze uit te zetten op uw persoonlijke pagina.
Anders zal u met een app zelf uw verbruik moeten bijhouden.
Simyo houdt het ook wel bij, maar meestal te laat! door de vertraging.

En apps zijn er alleen voor smartphones.
Badge +8
Tijdens deze gaande discussie ,waarop gesuggereerd word dat het louter en alleen,de schuld bij de klant legt van het negatieve saldo van mijn vrouw ,wat besproken is in het privé bericht,verwonderd het mij dat ondanks dat alles uit staat er weer kosten zijn van internet,hoe kan dit dan ??

Hoi Mirador/Vutter,

De betwiste kosten voor internet, waardoor uw vrouw een negatief tegoed opbouwde, zijn gemaakt nadat op 28-5-2013 om 13:24 de optie "Internet op je mobiel" is aangezet op Mijn Simyo. Zoals eerder gezegd, als u die optie aanzet, kan er internet worden verbruikt.
Wij kunnen dat zien in ons systeem wanneer iemand dat aan en uitzet.
Op 30-5-2013 om 9:28 is die optie uitgezet op Mijn Simyo.
Het internetverbruik wat u nu daarna nog signaleert, is uiteraard onterecht, en gevolg van een technische hapering die kan voorkomen. Net zoals de keer dat dit op uw aansluiting gebeurde, vergoeden wij dit meteen. Die €0,12 is reeds aan uw beltegoed toegevoegd. En de IT-afdeling heeft ervoor gezorgd dat dit niet meer kan gebeuren. Zoals wij ook bij uw aansluiting hebben gedaan.

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Dus u geeft toe dat er technische haperingen in uw systeem zitten,en de rest wat is besproken komt u daar nog op terug??
Met vriendelijk groet,
Het blijft toch doorgaan bij mijn vrouw,nu 19.48 op 5-06-2013 staat er weer internet kosten op haar persoonlijke pagina,ondanks uw intelligente mensen bij simyo,die zeggen dat dit niet meer mogelijk is,blijkt er toch een lek te zijn,maar u beschuldigt ons ervan,dat het bij ons ligt.
Badge +8
Hoi Mirador/Vutter,

Ik zou u nogmaals willen vragen om onder 1 naam te communiceren. Dit wordt anders erg onoverzichtelijk.

Dus u geeft toe dat er technische haperingen in uw systeem zitten,en de rest wat is besproken komt u daar nog op terug??
Met vriendelijk groet,


Het blijft toch doorgaan bij mijn vrouw,nu 19.48 op 5-06-2013 staat er weer internet kosten op haar persoonlijke pagina,ondanks uw intelligente mensen bij simyo,die zeggen dat dit niet meer mogelijk is,blijkt er toch een lek te zijn,maar u beschuldigt ons ervan,dat het bij ons ligt.

Zoals Martijn® al aangaf, zit er een vertraging in de verwerking. Ik verzeker u dat de optie nu uit staat. Het verbruik wat nog vertraagd binnenkomt van die periode, waarin de optie uit stond, wordt allemaal vergoed.
Het negatief tegoed wat uw vrouw had opgebouwd is veroorzaakt met een optie die AAN stond. Op haar persoonlijke pagina aangezet. De data en tijden heb ik u genoemd. Dat zijn dus terechte kosten.

Het spijt me dat ik u niets anders kan berichten hierover.

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Hoi Mirador/Vutter, Ik zou u nogmaals willen vragen om onder 1 naam te communiceren. Dit wordt anders erg onoverzichtelijk. Dus u geeft toe dat er technische haperingen in uw systeem zitten,en de rest wat is besproken komt u daar nog op terug?? Met vriendelijk groet, Het blijft toch doorgaan bij mijn vrouw,nu 19.48 op 5-06-2013 staat er weer internet kosten op haar persoonlijke pagina,ondanks uw intelligente mensen bij simyo,die zeggen dat dit niet meer mogelijk is,blijkt er toch een lek te zijn,maar u beschuldigt ons ervan,dat het bij ons ligt. Zoals Martijn® al aangaf, zit er een vertraging in de verwerking. Ik verzeker u dat de optie nu uit staat. Het verbruik wat nog vertraagd binnenkomt van die periode, waarin de optie uit stond, wordt allemaal vergoed. Het negatief tegoed wat uw vrouw had opgebouwd is veroorzaakt met een optie die AAN stond. Op haar persoonlijke pagina aangezet. De data en tijden heb ik u genoemd. Dat zijn dus terechte kosten. Het spijt me dat ik u niets anders kan berichten hierover. Groetjes, Charlene

ok ik zal mij voortaan melden met vutter sorry,
Als ik u eerdere persoonlijk bericht aan mij lees,dan zou u mij een tegemoet koming doen is deze dan komen te vervallen,of hoor ik daar nu niets meer van,u kunt ook 35mb bij mij vandaan halen en het mijn vrouw weer in orde brengen.
Badge +8
ok ik zal mij voortaan melden met vutter sorry,
Als ik u eerdere persoonlijk bericht aan mij lees,dan zou u mij een tegemoet koming doen is deze dan komen te vervallen,of hoor ik daar nu niets meer van,u kunt ook 35mb bij mij vandaan halen en het mijn vrouw weer in orde brengen.


Hoi Vutter,

Alle toegezegde correcties zijn inmiddels verrekend, zoals u op uw vrouw haar persoonlijke pagina kunt nazien.
Een fijne dag gewenst.

Groetjes,
Charlene
Badge +1
ok ik zal mij voortaan melden met vutter sorry, Als ik u eerdere persoonlijk bericht aan mij lees,dan zou u mij een tegemoet koming doen is deze dan komen te vervallen,of hoor ik daar nu niets meer van,u kunt ook 35mb bij mij vandaan halen en het mijn vrouw weer in orde brengen. Hoi Vutter, Alle toegezegde correcties zijn inmiddels verrekend, zoals u op uw vrouw haar persoonlijke pagina kunt nazien. Een fijne dag gewenst. Groetjes, Charlene

Goede morgen mevrouw,
Hartelijk dank namens vrouw en kinderen,ik heb het gezien.
Ok even serieus,bedankt dat u de correcties heeft toegepast,u ook een fijne dag en een zonnig weekend.
Badge +6
Goede morgen mevrouw,
Hartelijk dank namens vrouw en kinderen,ik heb het gezien.
Ok even serieus,bedankt dat u de correcties heeft toegepast,u ook een fijne dag en een zonnig weekend.


Hoi Vutter,

Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer