.

Beantwoord

Bundel aanpassen voor vakantie en overstap

  • 12 July 2016
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Badge
Beste Simyo-gebruikers,

Ik ga overstappen naar Ziggo Mobiel. Niet vanwege de slechte service, allesbehalve, maar vanwege goedkopere tariefprijzen voor mij. Deze overstap (met nummerbehoud) gaat gebeuren op de datum 24 of 25 augustus. Dan ben ik net terug van vakantie in het buitenland. Ik ben vanaf 1 augustus tot 23 dus op vakantie en daarom wil ik voor de volgende maand mijn internetbundel verlagen naar geen internet. Mijn simpele vraag is of dit kan met betrekking tot mijn overstap en de nummerbehoudprocedure of dat dit alles in de war zal brengen?

Groeten, Jannes
icon

Beste antwoord door Jihane 13 July 2016, 13:52

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jannesbroekman,

Wat jammer dat je overstapt! Gelukkig kun jij in de tussentijd gewoon je bundels aanpassen. Dit zal niets veranderen voor het nummerbehoudproces. Als je dus inlogt op Mijn Simyo, en gaat naar Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen, kun jij je internetbundel uitzetten. Zorg je er dan wel voor dat je ook de optie Internetten op je mobiel uitzet door naar Instellingen > Netwerkinstellingen te surfen? Dan weet je zeker dat je telefoon geen gekke ideeën krijgt, en alsnog data gaat verbruiken 😉

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane

Reageer