.

Vraag

boven bundle gebruik

  • 23 June 2012
  • 4 reacties
  • 281 Bekeken

Badge
Beste mensen ik heb 1GB abbonoment maar gebruik mijn samsung tablet haast nooit buiten mijn wifi verbinding, deze maand moet ik bij betallen for boven mijn bundle terwijl ik nergens geweest ben, dus mijn tab is alitjd verbonden geweest met mijn wifi.  Hoe is dit mogelijk mijn man heeft ook het zelfde abo. als ik, ook het zelfde tab en zijn tab heeft geen extra kosten of laten we zeggen niet is verbonden geweest met de 3g.  Graag antwoord.

4 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Schar53,

Welkom op het Simyo forum!
Als de optie internet op de mobiel is geactiveerd en u verbinding maakt via het WIFI netwerk, wordt er automatisch overgeschakeld naar het Simyo netwerk als de verbinding wegvalt of niet sterk genoeg is. In dit geval wordt het dataverbruik in rekening gebracht (als het datalimiet van de internetbundel wordt overschreden). Dit is in uw geval gebeurt. U kunt dit voorkomen door op uw persoonlijke pagina de optie internet op de mobiel uit te schakelen. Dit kunt u doen onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Manisha,

Ik ben totaal met je eens, maar ik ben niet weg geweest met mijn tab dus is the hele maand verbonden met mijn wifi thuis, het is geen mobile telefoon, maar een samsung galaxy tab, als ik nu op mijn status kijk bij Simyo is mijn hele 1GB al gebruikt voor deze maand, dan kan nooit!
Reputatie 2
Badge +4
Beste Schar53,

Ook bij een Tablet wordt er automatisch overgeschakeld van WIFI naar het Simyo datanetwerk als de WIFI verbinding minder sterk is of wegvalt. Zoals eerder aangegeven is er daadwerkelijk dataverkeer geweest,dit kun je ook terugzien bij je verbruik. Wij raden je aan om de optie internet op de mobiel uit te schakelen op het moment dat je via WIFI verbinding maakt.

Groetjes,

Manisha
Badge
die is altijd uit als ik thuis ben, kan alleen op de wifi, en die heeft altijd een sterk signal, is een bedrijf netwerk! 3g staat uit op mijn tablet maar ik ga simyo maandag bellen, die kunnen precies zien wat aan de hand is, want volgens mijnsimyo heb ik totaal geen mbs meer over voor deze maand! en dat is gewoon weg onmogelijk

Reageer