.

Beantwoord

Blackberry toestel met normale internetbundel

  • 10 April 2013
  • 8 reacties
  • 558 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Ik heb een blackberry Torch met bb-internetbundel en ga halverwege deze maand over op een Simyo abonnement met een normale internetbundel. Ik heb me laten vertellen dat ik dan alleen push-mail en Ping ga missen. Aangezien ik beiden niet gebruik en het abonnement 5 euro duurder is, leek me dat de beste optie. Nu lees ik echter dat het mogelijk problemen oplevert met whatsapp en facebook. Kan iemand mij uitleggen:
1. moet ik instellingen veranderen om mijn toestel op de normale manier te kunnen blijven gebruiken?
2. kan ik blackberry world nog gewoon benaderen? 
3. werken de apps nog die in geinstalleerd heb? Denk aan park mobile/internetbankieren etc
4. hoe voorkom ik problemen met whatsapp en facebook?
5. hoe snel kan ik mijn internetbundel omzetten naar een bb-internetbundel en hoe doe ik dat dan (wijziging kan ik nu nog niet uitvoeren)?

bij voorbaat dank voor uw reactie.
icon

Beste antwoord door lianda3 11 April 2013, 11:04

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +2
Heej hoi,

ik heb ook een blackberry, ik had in eerste instantie ook alleen een normale internet bundel.
De meeste apps zoals facebook etc opende mijn telefoon niet. ook twitter niet.
omdat op de een of andere manier, de internet verbinding niet goed opgepikt word.

ik heb nu een bb bundel en nu werkt alles super!

mijn tip: neem een bb bundel erbij. 
Heej hoi,

ik heb ook een blackberry, ik had in eerste instantie ook alleen een normale internet bundel.
De meeste apps zoals facebook etc opende mijn telefoon niet. ook twitter niet.
omdat op de een of andere manier, de internet verbinding niet goed opgepikt word.

ik heb nu een bb bundel en nu werkt alles super!

mijn tip: neem een bb bundel erbij. 

Bedankt voor je reactie.
Wat heb je daarvoor gedaan, ik kan mijn abonnement namelijk niet online uitbreiden, waarschijnlijk omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd waarop ik nu moet wachten.
Hoe snel heb je de bb-bundel kunnen inschakelen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi CvG,

Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice. De Blackberry bundel is nu toegevoegd. Je zou nu dan ook gebruik moeten kunnen maken van internet. Werkt alles naar behoren?

Bedankt voor de juiste tip lianda3 :D

Groetjes,

Alex
Badge +2
hallo allen,

graga gedaan.
Ik vond het zelf een super service!
mijn aansluiting werd gereset en hoppa daar was mijn blackberry internet!
Top service!!! En ik ben dan ook zeer tevreden!!!

FIjn dat ik met de informatie en ervaring die ik heb iemand anders kon helpen!

Succes met je blackberry!
Hoi Alex,

Ik had een internetbundel van 500 mb aangevraagd ipv een blackberry-internetbundel.
Nu heb ik naast deze internetbundel van 500 mb een blackberry-internetbundel van 1024 mb.
Dit lijkt me wat veel van het goede. Ik heb die normale bundel toch niet meer nodig?
Ik wacht momenteel nog om het nummerbehoud, dus ik weet nog niet of alles in de praktijk werkt.

Groetjes, Carla
PS Ik heb dit ook per mail gemeld.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi CvG,

Dat klopt. Dit heb ik ook gewijzigd. Je betaalt hier ook niet voor. Ik zie echter dat je het abonnement inmiddels hebt opgezegd helaas. Er zullen dus alleen abonnementskosten voor deze maand in rekening worden gebracht.

Groetjes,

Alex
Ik heb helemaal niets opgezegd! Dat kan ook niet want ik heb het abonnement voor een jaar afgesloten.
Het enige wat ik gedaan heb is dat ik met ingang van 1 mei enkel de BB internetbundel heb aangevraagd, zodat er per 1 mei een bedrag is komen te staan van 19,50 ipv het foutieve 24,50.
Ik ben sinds gisteren overgegaan op jullie SIM-kaart, maar heb helaas geen bb-internet. Terwijl ik juist vond dat jullie op dat gebied snel konden schakelen...
Dus help me:
-ik wil 19,50 per maand betalen voor 300 SMS/belminuten en 1024 MB bb-internet
Misschien ergens een reset nodig, zodat mijn BB internet het doet?
Hoe kom je erbij dat ik heb opgezegd?

Groetjes, Carla
Reputatie 5
Badge +10
Hoi CvG,

Dat is vreemd, want in het systeem zie ik dat er een algemene opzegging is doorgegeven via de persoonlijke pagina. Ik ga hier even voor je achteraan. Ik stuur je daarom een privé bericht met meer informatie.

Groetjes,

Alex

Reageer