.

Beantwoord

BlackBerry internet

  • 4 September 2012
  • 5 reacties
  • 513 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb mijn abbonnement veranderd van 1000 MB internet met bb service naar een 500 MB internet op 26 augustus en dan zou die 1 september beginnen met mijn nieuwe abbonnement. Alleen nu is het zo dat ik niet meer kan whatsappen, pingen of internetten, hoe kan dit?

Gr,

Nick 
icon

Beste antwoord door Alex 7 September 2012, 16:35

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi nickjuh,

Je kunt alleen gebruik maken van internet op je Blackberry als je een Blackberry internet bundel hebt. Met een normale internet bundel kun je niet internetten op een Blackberry. Dit heeft te maken met het kunnen ondersteunen van de Blackberry services. Je krijgt toegang tot deze services als je een Blackberry bundel hebt.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik heb sinds vandaag mijn sim kaart ontvangen, alles werkt prima behalve blackberry internet ik kan niet pingen ,emailen en facebook. kan iemand me hiermee helpen?

groeten Etje
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum etjr,

Volgens onze gegevens staat je aansluiting correct op ons netwerk. Ik zie ook dat je gebruik hebt kunnen maken van internet. Kun je inderdaad gebruik maken van alle internet opties?

Groetjes,

Alex
Goededag,

Ik heb sinds gister problemen met het pingen.
Ik krijg iedere keer een rood kruis of een rood klokje.
Ik heb al me batterij eruit getrokken opnieuw me verbindingen aan en uit gedaan.
Niet werkt.
Hebben meer mensen hier last van? Ik heb wel gewoon 3G staan in me scherm en bereik heb ik ook want kan gewoon bellen.

Groetjes, Tatjana
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Tatjana,

Kan je wel gewoon gebruik maken van de andere internet opties? Ook ben ik benieuwd of je gebruik kan maken van je email. Ik zie dat je aansluiting hier netwerktechnisch wel goed staat.

Groetjes,

Alex

Reageer