.

Beantwoord

Blackberry bundel

  • 27 December 2012
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

Badge +2
Ik heb nu een Simyo geregeld + blackbery bundel waarvoor ik € 27,49 betaal. Ik zie dezelfde bundel terug voor € 19,50. Is er iets bijzonders aan de hand, waar ik overheen kijk?
icon

Beste antwoord door Wayne 31 December 2012, 16:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey ulusai,

Volgens onze gegevens heb je geen blackberry bundel meer op jouw aansluiting. Wij bieden Simyo geregeld ook niet meer aan. Zou je even kunnen laten weten waar je ziet dat dit pakket voor €19,50 aangeboden wordt?
Badge +2
Hier op jullie eigen website.
http://www.simyo.nl/blackberry?s2m_type=3&s2m_channel=70&gclid=CP7ryfX9xLQCFUrwzAodDUsAaA

Ik heb 3 abonnementen, 1 voor mezelf, voor mijn zoon en mijn dochter.  Mijn zoon heeft een blackberry bundel.  Ik had deze ook, maar maakte te weinig gebruik hiervan.

Als het abonnement zoals hierboven geciteerd klopt, dan zou ik alsnog die bundel willen hebben en die van mijn zoon willen overzetten.

Hey ulusai,

Volgens onze gegevens heb je geen blackberry bundel meer op jouw aansluiting. Wij bieden Simyo geregeld ook niet meer aan. Zou je even kunnen laten weten waar je ziet dat dit pakket voor €19,50 aangeboden wordt?
Reputatie 2
Badge +1
Hey ulusai,

Indien je dit pakket wenst te ontvangen, dien je via jouw persoonlijke pagina (bundels aanpassen) jouw bel/sms bundel te wijzigen naar een jaarabonnement met 300 minuten/sms berichten (€7,00 per maand) nadat deze wijziging is doorgevoerd kan je de blackberry bundel tevens voor 1 jaar aanvragen (€12,50) indien je gebruik maakt van deze bundels, zal je in totaal €19,50 per maand gaan betalen.

Reageer