.

Beantwoord

Binnen 2 dagen door mb s heen, hoe komt dat?

  • 29 December 2014
  • 1 reactie
  • 277 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo

Ben net overgestapt van prepaid naar Sim only
internet (MB) in pakket en op mobiel zodat ik buitenshuis ook internet heb

Ik heb dit nu 3 dagen en ben al door mijn bundel heen?? Hoe kan dit?
moet ik internet uit zetten op mijn mobiel als ik het niet gebruik?

Ik gebruik internet om bereikbaar te zijn via whatsapp buitenshuis.

Thuis hebben we wifi en ik dacht dat het automatisch overgaat op wifi als ik thuis ben
is dit niet zo?

hoe moet ik dit dan anders doen?

Graag reactie

Groet, A.H
icon

Beste antwoord door Tiury 30 December 2014, 13:32

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi A.H, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat leuk om te lezen dat je bent overgestapt naar een Simyo Sim Only. Ik heb je verbruik erbij gepakt om je vraag te kunnen beantwoorden. Tot mijn verbazing zie ik dat je bundel nog helemaal niet op is 🙂, goed nieuws dus!

Volgens mijn gegevens heb je nog maar 30 MB verbruikt van de 200 MB in de afgelopen 5 dagen. Op Mijn Simyo staat hoeveel tegoed je nog over hebt. Ben je hier misschien een beetje door in de war gebracht?

Thuis hebben we wifi en ik dacht dat het automatisch overgaat op wifi als ik thuis ben, is dit niet zo?


Hier wil ik graag nog een tip over geven. Je kunt het beste je 3G/mobiele data uitzetten zodra je gebruik maakt van Wi-Fi. De meeste telefoons laten niet duidelijk zien dat je telefoon soms overschakelt op het moment dat je Wi-Fi signaal zwakker is of als de verbinding trager is dan je 3G.

Als je wat meer tips wil hebben over dataverbruik en het beperken van je verbruik, heb ik twee handige blogs voor je.

Krijg inzicht in het datagebruik van je apps en Nooit meer over je mobiele datalimiet heen.

Heb ik je vraag zo beantwoord?