.

Beantwoord

Binnen 1 dag Internetbundel opverbruikt - Hoe kan dit?

  • 31 August 2012
  • 1 reactie
  • 947 Bekeken

Beste Simyo,

Ik kreeg afgelopen vrijdagavond een sms-bericht van jullie waarin stond dat ik mijn volledige internetbundel (250mb) had opgebruikt.

Dit verbaasde mij heel erg, aangezien ik normaal gesproken nog niet de helft van mijn bundel opmaak in een maand. Gekker is nog, dat ik vanaf de 1e t/m de 22e in het buitenland was... Dat zou dus betekenen dat ik binnen 1 á 2 dagen mijn volledige tegoed opmaak, wat ik normaal gesproken niet voor elkaar krijg in 2 maanden... Vrij apart!!

Ik heb de hele week het internet op mijn mobiel uitgezet, omdat ik geen zin heb in een belachelijke rekening van 10cent per 1mb te moeten betalen! Schandalige tarieven trouwens, maar dat weten jullie zelf ook dondersgoed!

Tevens heb ik de klantenservice afgelopen dagen meerdere malen geprobeerd te bellen, maar telkens bleef ik ontzettend lang in de wacht staan, tot wel 30min!!! Nu het 1200 nummer toch gratis is, heb ik hem gewoon op luidspreker laten staan, maar na 30min nog geen gehoor was ik het aardig zat! Wederom schandalig dat jullie als mobiele telefonie provider zo belabberd bereikbaar zijn!! Vandaar dat ik het via dit forum eens probeer, misschien dat hier wel oplettende Simyo werknemers zitten die een betalende klant te woord willen staan!

Mijn vraag is dus, kunnen jullie uitzoeken hoe het kan dat ik binnen 1 dag mijn volledige bundel erdoorheen gejaagd heb?? Ik heb geen rare dingen gedaan met mijn telefoon, niks gedownload of gestreamd etc... Dus misschien dat er aan jullie kant een foutje ergens ingeslopen is?
Kunnen jullie dit uitzoeken voor mij??

Alvast bedankt en hopend op een tijdige reactie,

Steve
icon

Beste antwoord door Wayne 3 September 2012, 14:12

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Stevie-Steve,

Volgens onze gegevens is er op 23-08 rond 09.00 en 13.00 actief gebruik gemaakt van het internet. Ook is er op 24-08 rond 13.20 actief gebruik gemaakt van het internet. Deze sessies zorgen voor het grootste gedeelte van het verbruik. Het is voor ons niet mogelijk om te controleren hoe jij het internet heeft gebruikt. Wij kunnen enkel het tijdstip en de intensiteit van de verbinding inzien.
Het verbruik is via jouw simkaart op het netwerk geregistreerd.

Excuses voor de lange wachttijden aan de telefoon.

Reageer