.

Beantwoord

Bericht "bundel is geheel verbruikt" komt uren te laat. Waarom?

  • 30 June 2015
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken

Badge
Mijn dochter is grootverbruiker Data en deze maand is ze weer over haar limiet. Echter tussen de tijd dat ze over haar bundel heen is en een bericht krijgt dat haar bundel geheel verbruikt is zitten 4 uur. Genoeg om een fikse naheffing te krijgen. Dit lijkt me niet correct.
icon

Beste antwoord door Ali 2 July 2015, 17:10

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi FransPien,

Welkom op het forum. Goed dat je hier je vraag stelt.

Vervelend om te horen dat het bericht te laat binnen gekomen is. Vanuit Simyo ontvang je twee notificatieberichten via sms over je internetverbruik. Wanneer je op 50% van je bundel zit ontvang je de 1e sms. De 2e sms wordt verstuurd wanneer je op 100% van je bundel zit. De berichten worden verstuurd om het moment dat het verbruik plaatsvindt. Ze zouden dus direct moeten aankomen wanneer je dochter op 1000 en op 2000 MB zit.

Kan het zijn dat het toestel tijdelijk niet aangemeld was op het netwerk? Wanneer sms-berichten niet afgeleverd kunnen worden volgt er nieuwe poging. Uit onze gegevens blijkt dat de internetbundel op was vanaf 25 juni. Je dochter heeft tussen 25 en 30 juni zo'n 50 MB's extra verbruikt.

Kan je aangeven op welk moment/ tijdstip je het bericht ontvangen hebt?

Reageer