.

Beantwoord

Bereik. Maar 1 streepje

  • 13 August 2013
  • 4 reacties
  • 399 Bekeken

Hallo, ben sinds kort bij Simyo en heb het volgende probleem, als ik de juiste internet instellingen op mijn iphone 4 invoer dan krijg ik direct 3G zoals het hoort doch het bereik van Het netwerk valt terug naar 1 streepje en komt ook niet meer hoger.
icon

Beste antwoord door Kim 14 August 2013, 11:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Ja, dat kan. Niet overal in den lande is de dekking even goed. Waar ervaar je deze dekking van een streepje? Als je in andere gebieden komt, blijft dan een streepje zichtbaar of komt daar dan nog wel eens een streepje bij?
Er komt wel eens een streepje bij, maar het vreemde is toen ik het internet nog niet had ingesteld prima bereik had 4 streepjes, ook als ik de apn weer verander heb ik weer bolop bereik...
Reputatie 7
Badge +9
dan krijg ik direct 3G zoals het hoort doch het bereik van Het netwerk valt terug naar 1 streepje en komt ook niet meer hoger.

Als je 3G inschakelt kan het voorkomen dat het aantal streepjes terugloopt en minder is dan met 2G. Is inderdaad ook afhankelijk van waar je je bevindt. Thuis zakt bij mij het aantal streepjes van 5 naar 3, als ik 3G inschakel. Op mijn werk zelfs van 4-5 naar 1-2. Belangrijk is dat je gewoon kunt bellen. 
Badge +6
Hallo, ben sinds kort bij Simyo en heb het volgende probleem, als ik de juiste internet instellingen op mijn iphone 4 invoer dan krijg ik direct 3G zoals het hoort doch het bereik van Het netwerk valt terug naar 1 streepje en komt ook niet meer hoger.

Hoi Gdijk,

Allereerst welkom op het forum!

Ik ben inderdaad net als de leon erg benieuwd of wanneer je het internet niet hebt ingesteld je iPhone nog wel op het 3G netwerk zit, of dat deze dan omschakelt naar het 2G netwerk?

Er kan namelijk een verschil zitten tussen de dekking van 2G en 3G 🙂.

Reageer