.

Vraag

Apple Watch 4G ondersteuning lees ik?

  • 6 April 2023
  • 8 reacties
  • 673 Bekeken

  • Beginner
  • 3 reacties

Ik lees onderaan in de blog van 23 maart dat je je provider kunt koppelen met uitleg hoe je dat kunt doen.

Jammer genoeg krijg ik alleen nog de melding dat het niet mogelijk is, als ik dat probeer.

Is het al iemand gelukt? Of zit er een fout in de blog?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @P-S,

Bedankt voor je bericht. Het is mij nog niet duidelijk welke blog je bedoelt. Zou je hier een link van kunnen sturen zodat ik met je mee kan kijken?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +9

Ik gok dit blog? Maar dat gaat over de Apple Watch met een iPhone koppelen en niet met 4G.

Nou, onderaan staat beschreven hoe je je netwerk kunt koppelen aan je Watch. :-)

Maar intussen begrepen dat het niet kan en dat Simyo het niet ondersteund helaas.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @P-S,

Bedankt voor je reactie. Het klopt inderdaad dat dit niet door Simyo wordt ondersteund. Zodra dit wel mogelijk is, zullen wij dit uiteraard publiekelijk bekend maken 😊.

Thanks voor je hulp! @Groentjuh 

Groetjes,
Roeqajja

Hopelijk komt het snel. Zit er met smart op te wachten. :-)

Toch jammer dat Simyo zo hopeloos achterloopt. Is een kleine aanpassing app beschikbaar maken voor app en je kan de Esim toevoegen. Blijkbaar willen ze geen klanten die wat meer geld willen uitgeven en ook deze gadgets hebben. Ik stap over naar T-Mobile

Toch jammer dat Simyo zo hopeloos achterloopt. Is een kleine aanpassing app beschikbaar maken voor app en je kan de Esim toevoegen. Blijkbaar willen ze geen klanten die wat meer geld willen uitgeven en ook deze gadgets hebben. Ik stap over naar T-Mobile

Daarom is het ook een zogenaamde ‘budgetprovider’ voor de basale telecomvoorzieningen op mobiel gebied.

Heb je meer wensen kun je eventueel overstappen naar KPN of een andere concullega @ElwinC 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ElwinC,

Bedankt voor je bericht. We kunnen ons voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We vinden het jammer om je te moeten zien gaan maar snappen ook dat je opzoek gaat naar een provider die bij deze wensen aansluit!

@JanD Bedankt voor je reactie! 

Groetjes,
Amy

Reageer