.

Beantwoord

APN 4G met iPhone 5S

  • 16 May 2014
  • 3 reacties
  • 1137 Bekeken

Badge
Ik heb sinds vandaag simyo icm 4G. Net zit ik op dit forum wat rond te kijken en zie ik dat er bij het APN: KPN4G.nl zou moeten staan. Bij mij stond er gewoon nog het APN van de vorige provider, tele2, en 4g van simyo werkte gewoon. De hele dag al.

Dacht zal er toch maar KPN4G.nl van maken, en toen werkte het niet meer, maar had ik alleen 3G. Na een half uurtje wel weer 4G.

Het lijkt er dus op de bij een iphone 5S gewoon alle APN's werken. 
icon

Beste antwoord door Dries 19 May 2014, 13:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hey Marki3,

Bedankt voor je bericht :)

Het is trouwens niet zo dat de APN instellingen altijd kloppen hoor. Bij de ene telefoon werkt één APN instelling en bij een andere telefoon werkt weer een andere 😕 Het is heel lastig om daar een eenduidig antwoord op te geven. Over het algemeen zijn de APN instellingen bij Simyo dus 'KPN4G.nl' voor 4G en 'internet' voor 3G. Het kan inderdaad werken met andere APN's :)

Als ik het goed begrijp heb je nu dus wel KPN4G.nl ingesteld op je iPhone?
Badge
Ik heb sinds vandaag simyo icm 4G. Net zit ik op dit forum wat rond te kijken en zie ik dat er bij het APN: KPN4G.nl zou moeten staan. Bij mij stond er gewoon nog het APN van de vorige provider, tele2, en 4g van simyo werkte gewoon. De hele dag al.

Dacht zal er toch maar KPN4G.nl van maken, en toen werkte het niet meer, maar had ik alleen 3G. Na een half uurtje wel weer 4G.

Het lijkt er dus op de bij een iphone 5S gewoon alle APN's werken. 
De ene telefoon is de andere niet blijkt maar weer 😛 Je weet iedergeval dat met de APN KPN4G.nl je altijd een werkend signaal zou moeten hebben. (In het geval je kuren krijgt) 🙂
Reputatie 2
Badge +6
Zo is het maar net 😉 Bedankt Pieterbalk voor je toelichting!

Reageer