.

Beantwoord

Alleen databundel mogelijk?

  • 15 January 2014
  • 2 reacties
  • 1363 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik maak gebruik voor mjn telefoon van prepaid, omdat ik deze toch niet zo heel veel gebruik. Ik wil voor een i-Pad een abonnement met alleen een databundel. Het is zonde als ik toch een minimale bel/sms bundel moet aanschaffen. Of is er een combinatie mogelijk dat ik het bel/sms abonnement op m'n telefoon gebruik en de databundel met de i-Pad. DAn heb ik wel 2 simkaarten nodig.
Wat zijn de mogelijkheden.
icon

Beste antwoord door MartijnR 15 January 2014, 17:04

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je kunt hetzelfde doen voor je iPad zoals je nu voor je telefoon doet. Een prepaid kaart aanschaffen en dan een internet erbij. Je zal dan wel 1x per half jaar een belletje of een sms-je moeten maken om niet afgesloten te worden. (1,0 Mbps download- en 0,386 Mbps uploadsnelheid)

Persoonlijk zou ik een abonnement nemen van 3 euro bellen nemen, en daar een internetbundel bij (14,4 Mbps download- en 2,0 Mbps uploadsnelheid)

Ik weet niet hoeveel data je wenst, maar je kunt het allemaal vrij snel uitrekenen.

Simyo heeft helaas geen mogelijkheid voor een dubbele simkaart.
Badge +8
Ik maak gebruik voor mjn telefoon van prepaid, omdat ik deze toch niet zo heel veel gebruik. Ik wil voor een i-Pad een abonnement met alleen een databundel. Het is zonde als ik toch een minimale bel/sms bundel moet aanschaffen. Of is er een combinatie mogelijk dat ik het bel/sms abonnement op m'n telefoon gebruik en de databundel met de i-Pad. DAn heb ik wel 2 simkaarten nodig.
Wat zijn de mogelijkheden.
Je kunt hetzelfde doen voor je iPad zoals je nu voor je telefoon doet. Een prepaid kaart aanschaffen en dan een internet erbij. Je zal dan wel 1x per half jaar een belletje of een sms-je moeten maken om niet afgesloten te worden. (1,0 Mbps download- en 0,386 Mbps uploadsnelheid)

Persoonlijk zou ik een abonnement nemen van 3 euro bellen nemen, en daar een internetbundel bij (14,4 Mbps download- en 2,0 Mbps uploadsnelheid)

Ik weet niet hoeveel data je wenst, maar je kunt het allemaal vrij snel uitrekenen.

Simyo heeft helaas geen mogelijkheid voor een dubbele simkaart.


Hoi Rango,

Simkaartjes met alleen data mogelijkheid bieden we niet meer aan. Je zult dus altijd minimaal een belbundel moeten aanschaffen, kies je voor een abonnement.
Om 1 abonnement tussen een tablet en een smartphone te delen, zou je inderdaad een duosimkaart nodig hebben. Helaas hebben we bij Simyo niet de mogelijkheid om je nummer aan 2 simkaarten te koppelen.
Internet is goedkoper en sneller met een abonnement dan met prepaid.
Dat zijn eigenlijk de dingen die je te overwegen hebt, maar dat had Martijn® al op een rijtje gezet voor je.

Groetjes,
Charlene

Reageer