.

Beantwoord

Al een week zonder telefoon

  • 8 March 2013
  • 4 reacties
  • 288 Bekeken

Hoi
Vorige week kreeg ik een bericht op mijn telefoon dat ik 75% of meer van mijn internetbundel had vebruikt. Op dat moment
zat ik echter thuis op de wifi verbinding. Een half uur later kreeg ik het bericht dat mijn verbinding wegens administratieve redenen er vanaf is gehaald.
Sindsdien kan ik niet op internet zonder wifi en kan ik niet bellen of smsen. Ik heb elke dag geprobeerd jullie te bereiken via de telefoon, maar er neemt niemand op!
Ook heb ik een mail gestuurd met de vraag waarom ik niks kan. Als antwoord kreeg ik terug dat ik 100 euro moet overmaken op jullie rekening wegens te hoog verbruik.
Hoe kan dit? Hier op heb ik geantwoord dat ik wilde zien waar ik mijn internet dan wel niet aan verbruikt heb, maar antwoord heb ik nog steeds niet gekregen...
Ik zit nog steeds zonder netwerk en vind het heel irriterend dat er geen duidelijkheid is van jullie kant!
icon

Beste antwoord door Wayne 11 March 2013, 16:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ze kunnen (mogen) helaas niet zeggen / kunnen het misschien nieteens zien/ waar je jou internet aan hebt gebruikt. Hier kun je een app op je telefoon voor installeren dan kan je het de volgende keer zien. De enige manier om je aansluiting weer te activeren is om (een deel van) de gemaakte kosten vooraf te betalen.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Sergen,

Zoals aatje92 reeds aangaf kunnen wij niet inzien hoe jij jouw internet hebt verbruikt. De enige informatie die wij in kunnen zien is het feit dat er vanaf jouw simkaart, via ons netwerk verbinding is geweest met het internet. Indien je de aansluiting weer wenst te gebruiken dien je een aanbetaling te doen van minimaal €100,00.
Reputatie 3
Badge +9
Als je wifi hebt, kun je ook zonder 3G op internet.
Reputatie 5
Badge +10
Dat klopt helemaal Martijn :D

Groetjes,

Alex

Reageer